Prosím o radu zkušené kolegy

  • (neregistrovaný)

    8. 6. 2006 15:03

    Dobrý den,

    ocitla jsem se před následujícím problémem. Zákazník chtěl na konci r. 2005, abychom mu vyfakturovali rozpracovanou zakázku, mermomocí ji chtěl do loňských nákladů.

    Vyšli jsme mu tedy vstříc, odvedli DPH, zisk zdanili a teď, když je zakázka hotova a jednáme o úhradě, vylezlo z něj, že fakturu nedal do účetnictví, takže chce vystavit novou a pochopitelně letošní.

    Jsem z nich na prášky;o((

    Oni jsou v pohodě, dostanou fakturu, ale jak to mám vyřešit já? Když fakturu stornuji, budu muset zřejmě podat opravná přiznání k DPH a DzP, ne? Šíleně mně to vytáčí, převzala jsem totiž účetnictví, zjistila chyby v r. 2004, podávala opr. přiznání k DPH a DzP za r. 2004, protože to zabralo nějaký čas, podala jsem opožděně přiznání k DzP za r. 2005 a teď bych měla podávat další opravná přiznání za r. 2005??!! To mne finančnáci roznesou na kopytech!!!


    Jak by jste s tím naložili Vy?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).