Přefakturace

  • (neregistrovaný)

    9. 6. 2006 12:03

    Přefakturace do EU - a dph - vyrobené reklamní předměty v ČR

    Zaúčtovala jsem přijatou fa 510/321 a uplatnila dph.
    Teď mám přefakturovat náklady na vyrobené reklamní předměty naší mateřské firmě.

    Přefakturuji 311/602 ve výši bez dph. Je to tak správně?

    díky

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 10. 6. 2006 14:10

      anonym (neregistrovaný)

      Re: přefakturace
      Jedná se o reklamní předměty, které jste zaslali do EU nebo reklamní předměty zůstaly v ČR, nebo jste prováděli reklamní kampaň pro mateřskou spolčenost.

    • 10. 6. 2006 14:22

      anonym (neregistrovaný)

      Re: přefakturace
      >>Přefakturace do EU - a dph - vyrobené reklamní
      >>předměty v ČR
      >>
      >>Zaúčtovala jsem přijatou fa 510/321 a uplatnila dph.
      >>Teď mám přefakturovat náklady na vyrobené reklamní
      >>předměty naší mateřské firmě.
      >>
      >>Přefakturuji 311/602 ve výši bez dph. Je to tak
      >>správně?
      >>
      >>díky
      >Jedná se o reklamní předměty, které jste zaslali do EU
      >nebo reklamní předměty zůstaly v ČR, nebo jste
      >prováděli reklamní kampaň pro mateřskou společnost.
      >Pokud jste zaslali reklamní předměty do EU pro plátce
      >DPH, tak se jedná o prodej zboží a na faktuře nebude
      >DPH. Pokud jste prováděli reklamní kampaň pro firmu z
      >EU plátce DPH a tyto reklamní předměty použili, tak
      >také bez DPH. V případě, že přefakturováváte reklamní
      >předměty, které zůstaly v ČR a vy neprovádíte reklamní
      >činnost, tak by mělo být na faktuře DPH.

    • 11. 6. 2006 18:21

      dasa (neregistrovaný)

      Re: přefakturace
      Tyto reklamní předměty zůstaly v ČR, použili jsme je pro klienty, je dohoda s mateřskou společností, že nám zaplatí náklady na výrobu těchto reklamních předmětů.

    • 12. 6. 2006 7:04

      anonymní (neregistrovaný)

      Re: přefakturace
      Reklamní služby jsou podle §10odst.6 pro plátce DPH bez DPH.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).