Re: špatné informace prodejce - reklamac
koupili jsme telefon synkovi, u nejmenované červené firmy. při koupi jsem se třikrát ptal , zda opravdu nastavení stropu (provolané částky) je aktivní hned, byl to hlavní důvod, proč mu pořídit mobil právě u nich( je to.......a je schopen provolat majlant:-(). bylo mi odpovězeno, že strop je aktivní během hodiny. ve smlouvě je jen nabídka služby "flexistrop", o tom, že je aktivována až další měsíc ani slovo. toto upozornění je jen na internetu při aktivaci, aktivaci flexistrop služby provedla prodavačka. sama uznala, že mě mylně informovala:-(
Re: špatné informace prodejce - reklamac
Aha, tohle - u nich klasika. Někteří už je obviňují, že to dělají schválně. Je samozřejmě neprůkazné, že vám prodejce tvrdil něco jiného. To, že to přiznává, je vcelku k ničemu. Musela byste ho donutit, aby svou odpovědnost přiznal průkazně (tzn. něco podepsal, před svědky atd.) a následně na základě tohoto vymáhat po operátorovi kompenzaci (samozřejmě vám dobrovolně nic nedá).
Začal bych tím prokazováním. Pokud se to povede, tak máte možnost pohrozit aspoň stížností na ČOI pro klamání spotřebitele, zveřejněním apod.
Re: špatné informace prodejce - reklamac
díky:-) je pravda, že mě slečna mile překvapila, když přiznala, že mě doslova a do písmene na můj třikrát opakovaný dotaz zda je nastaven flexistrop a zda je aktivní odpověděla že ano. dnes mi má volat vedoucí, tak jsem zvědav:-( prý se ještě nikdy s žádnou takovou stížností nesetkali:-)))
Re: špatné informace prodejce - reklamac
Ono je taky otázka, jak byste vyčíslil vzniklou škodu. Není to totiž žádný paušál, který byste platil za nic, ale máte zaplatit za uskutečněné hovory/SMS, za odebrané telekomunikační služby.
...morální právo samozřejmě máte, ale soudit bych se nechtěl.
Robert Haken
Re: špatné informace prodejce - reklamac
škoda vyčíslit lze zcela jednoduše. prodavač poskytl informaci, že bude nastaven strop a více než x peněz nepůjde provolat. soudit se nebudu, ale pokud by byli solidní, měli by navrhnout nějaké řešení. prodavač je povinen informovat pravdivě o prodávaném zboží a službách:-(
Re: výsledek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
šok už mě přešel, tak píšu výsledek. volala mi paní vedoucí, že se omlouvají za potíže a místo 3000 kč máme zaplatit 119,-Kč. Takže od původně mnou požadované částky ještě i odečetli veškeré bonusy a slevy!!! tak takhle solidní jednání jsem ani neočekával:-))) prý v případě "slovo proti slovu" razí zásadu - věříme klientovi.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
14. 6. 2006 20:55
nevíte někdo, zda se dá reklamovat, když vás prodejce špatně informuje a díky tomu vám vznikne škoda? (prodavač přiznal, že poskytl špatnou informaci, díky které mi vznikla škoda cca 3000 a tvrdí, že neví, jak to řešit):-(