Re: tiskárna - účtování
Já bych to sečetla a odpisovala.
Řídím se tím, že si zjistím jestli ta věc dokáže pracovat samostatně.
Pokud je podavač samostatně k ničemu, tak to logicky přiřadím k tiskárně. Pokud překročím 40000,-- Kč tak odpisuji, pokud ne dám na kartu DrHM a jednorázově do nákladů. Samozřejmě záleží jaký máte na to interní předpis-směrnici.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 6. 2006 14:41
Dobrý den,
na jaký účet mám prosím vás zaúčtovat fakturu na nákup xerox zařízení (kopírka+tiskárna) v hodnotě 39 900,00 bez DPH a druhou fakturu od té samé firmy ve stejný den za ADF (podavač-patří k té tiskárně) v hodnotě 6 100,00 bez DPH.
Nevím, zda to mohu zaúčtovat každé zvlášť s tím, že to xerox zařízení nechám v dl. drobném majetku (do 40 tis.) nebo musím vzít celkovou cenu i s tím podavačem a už to patří do dl. majetku + odpisy (na kolik let?).
Začínám s účtem, tak prosím jako pro laika. Moc děkuji.