Re: trochu z jiného soudku
Možnosti obrany:
Pasívní - spamový filtr a dobře nastavená pravidla v poštovním klientovi; pokud váš server umí protokol IMAP, můžete odfiltrovat spam ještě před stažením. Některé mailservery mají vlastní spamové filtry - zapněte si je, většinou docela fungují.
Aktivní (většinou nemá smysl u zahraničních spammerů): podání stížnosti jednak k ÚOOÚ (http://www.uoou.cz/index.php?l=cz&m=bottom&mid=01:10:03&u1=&u2=&t=), druhak k providerovi odesílatele (většinou se nemaskuje tak dokonale, aby to z hlavičky mailu nebylo jasné).
Zda se jedná o spam nebo ne, poznáte z §7 Zák. o některých službách informační společnosti:
http://www.uoou.cz/index.php?l=cz&m=left&mid=01:02&u1=&u2=&t=
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
27. 6. 2006 12:41
Dobrý den,
chtěla bych znát vaše názory na to, jak se bránit nevyžádaným e-mailům. V e-mailu mám nastavený spamový koš, kam se filtrují nevyžádané e-maily. Pravidelně dostávám od jisté firmy nabídku na IT práce. Když jsem jim napsala, že mi stále posílají nabídku, kterou jsem si nevyžádala, tvrdí mi, že je to "directmail", který si objednali u volny.cz. Myslíte, že mají právo mě takto obtěžovat?
Díky moc za vaše názory a přeju hezký den