Povinnosti org.při ukončení PP zaměst.?

  • (neregistrovaný)

    29. 6. 2006 10:45

    Prosím, jaké má zaměstnavatel povinnosti při ukončení PP zaměstnance dohodou?
    1.Vystaví ELDP, 1 x OSSZ,1 x org.,1 x zaměstnanec
    2.Vystaví potvrzení o zdanitelných příjmech
    3.Vystaví potvrzení "Zápočtový list"
    4.Odhlásí jej na ZP a OSSZ
    Zapomněla jsem na něco? Jak je to prosím s "Prohlášením poplatníka daně" mění se v tomto tiskopise něco, když zaměstnanec odchází během roku? Tzn., jestli se tam musí poznamenat doba, do kdy uplatňuje slevu na poplatníka? Pokud bude mít tento zaměstnanec 2 zaměstnavatele v tomto roce, tak si podává "Daňové přiznání" sám?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).