Re: Management jakosti
****
to je hrozne individualni, podnik od podniku se lisi...
Ale obecne - prvni nejdulezitejsi je prirucka jakosti, pak smernice upravujici jednotlive procesy, dále postupy upravujici napr. vyrizovani reklamaci, rizeni dokumentace, interni audity, rizeni dodavatelu apod. Pod nimi jsou ruzne zaznamy, smernice apod.
Obsah a vzhled si kazdy podnik upravuje na miru... opravdu tezko radit....
Ono ani nezalezi na vzhledu, ale kazdy dokument musi splnovat urcite nezbytne pozadavky (napr. podpisy spravcu procesu, manazera kvality, vetsinou udani duvodu proc, kdy, kdo a jaka je naprava a z toho vyvozene dusledky - napr. u reklamaci).
Taky zalezi na tom, jak dodrzujete stanoveny obeh dokumentace.
Zkuste byt konkretnejsi, takhle obecne se opravdu tezko radi.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
10. 7. 2006 20:51
Dostali jsme se do problémů. Dozorčím orgánem nám byla vyčítána špatně zpracovaná dokumentace: řízení záznamů a řízení dokumentů. Firma, která ji zpracovávala dělá mrtvého brouka. Ví někdo, jak mají tyto dokumenty vypadat. Alespoň obsahově. Prosím zašlete mi osnovu. Děkuji,
Pavlína