Reklamace dodavatelská // spedice

  • (neregistrovaný)

    24. 7. 2006 13:57

    Dobrý den. Objednal jsem si na sklad určité zboží. Zboží nedošlo v množství deklarovaném v dod. listě. Ihned jsem písemě uplatnil u dodavatele reklamaci ... již měsíc nemám reklamaci vyřízenou i když mi dodavatel potvrdil přijetí reklamace. Poradí mi prosím někdo, co mám dělat? Předem dík, Milan.

    Mám ještě jednu "špekovku". Jak mám postupovat v případě reklamace poškozeného zboží spediční službou? Sped. mi dodala zabalené zboží (vizuálně nepoškozené), ale při vyjmutí s ochr. obalu u bylo zboží nepoužitelné. Více jak měsíc řeším tuto reklamaci se sped. službou, opět bez žádného závěru. Sped. potvrdila také převzetí reklamace k vyřízení. V tomto případě se jedná o skrytou závadu. Předem děkuji za Vaši radu, Milan.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).