Uchovávání dokladů v praxi

  • (neregistrovaný)

    25. 7. 2006 9:31

    vím,že ochovávání dokladů řeší par.7.Jak je to ale opravdu v praxi.Uschovávám všechny doklady od doby založení firmy(1992),poradí někdo do jaké roku je mohu opravdu "zlikvidovat".Mám tedˇv době dovolených trochu volněji,tak bych si chtěla "uklidit"kancelář.Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 7. 2006 9:37

      mmm (neregistrovaný)

      Re: uchovávání dokladů v praxi
      tak pokud chcete praxi - tak radši nic nevyhazuji - raději dávám do archívu...a může mi každý vykládat,že klidně mohu vyhodit...náhoda je blbec...

    • 25. 7. 2006 9:55

      I.B. (neregistrovaný)

      Re: uchovávání dokladů v praxi
      archív bohužel nemám,jedině to dát na půdu,jenže co když to tam zbaští myši,má někdo zkušenost,že by FU kontrolaval doklady starší 5 ti let?(netýká se mzdové agendy-tu si opravdu radši nechám asi napořád)

    • 25. 7. 2006 12:36

      Ilona (neregistrovaný)

      Re: uchovávání dokladů v praxi
      *****
      ze zakona jsou stanovene lhuty, jake doklady musite jak dlouho archivovat, od toho se odvozuje i pravo uradu (FU, zdrav., soc.) je kontrolovat ... zadejte si zde do vyhledavaciho panelu napr. vyraz "archivace" a vyjedou vam starsi prispevky na toto tema - uz se to tu psalo, co je treba jak dlouho archivovat

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).