Re: prosím o radu-s.r.o.
Bohužel ne.s.r.o. fungovalo asi půl roku,pak zabavili veškeré zboží a peníze /asi 300 tis./, taky doklady a faktury,ale žádný protokol nemám, abych to mohla dát na nějaké pohledávky. Všechno je u soudu,který ještě neskončil..
Tak mám např.v pokladně 0,ale účetně asi 150 tis.. Získala jsem od minulého účetního jenom uzávěrku roku /ztráta/ 2002 a rozvahu k 04/2003..na OR se změnilo pouze sídlo,jednatelé zůstali..zatím :)
*** Zkuste ještě jednu věc: podívejte se na netu do OR do sbírky listin, jestli tam náhodou někdo neposlal jejich další závěrky (pravá ruka někdy neví, co dělá levá). Zdá se mi nemožné, aby nepodávali ani DP ***
ve sbírce jsou pouze podpisové vzory a notářský zápis o založení.
Bohužel ani uzávěrka z roku 2002 tam není.
Jejich vysvětlení zní: vždyť nebyly žádné výnosy ani náklady :) Prostě to jen spalo /vypadá to,že velmi tvrdě/.No nic, použiji nejspíš tu poslední rozvahu z 2003,ať můžu aspoň pokračovat v účetnictví a počkám do října, jak dopadne soud.
*** No tak to je každá rada drahá :-) A nějak účtovat musíte, to je fakt. Vyžádala bych si od nich alespoň nějakou invenuru s tím, že Vám potvrdí, že to, co chybí, je třeba u soudu nebo někde v úschově. Nějak bych ale ty jejich stavy od těch nových oddělila, ať se v tom pak sama vyznáte ***
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
3. 8. 2006 13:24