Reklamace v POHODĚ.

  • (neregistrovaný)

    22. 8. 2006 15:16

    Dobrý den, prosím o radu někoho kdo pracuje v SW POHODA, jak řešíte reklamace - výměnu zboží, kus za jiný kus(stejná cena) např. reklamované zboží se již nevyrábí, máte na skladě nový druh. Dobropis se mi zdá složitý z důvodu DPH (potvrzení přijetí dobropisu), také se nám stává že nám i dodavatel vymění zboží bez vystavení dobropisu, pouze na základě reklamačního protokolu, nevím jak to správně účtovat. Děkuji všem za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 8. 2006 15:40

      Leňa (neregistrovaný)

      Re: Reklamace v POHODĚ.
      Pokud ještě není odvedeno DPH a faktura není uhrazena řešíme to opravou faktury které se reklamace týká. Když už je DPH odvedeno nebo fakturu odběratel už uhradil vystavujeme dobropis.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).