Re: reklamace notebooku
>>>15. 9. 2006 jsem podala žádost o reklamaci notebooku.
>>>Notebook mi byl vrácen 18. 10. 2006 /což je více jak
>>>30 dní/. Ale na reklamační zprávě bylo napsáno, že
>>>datum ukončení opravy je 12. 10. 2006 /což je méně
>>>jak
>>>30
>>>dní/. Mám tedy nárok na vrácení peněz podle zákona o
>>>ochraně spotřebitele §19 odst. 3 ?
>>
>>narok nemate -proc, kdyz mate notebook opraveny?
>>
>>kdy Vam sdelili, ze je notebook pripraveny k odberu a
>>kdy jste predala notebook do opravy?
>>
>>zadost o opravu neni stejna vec jako predani do
>>servisu :-)
>
>Hlavně je to již dnes jedno. Již jste si ho přev
>do opravy jsem ho dala 15.9. a a 19. 10. mi volali,že si ho mohu vyzvednout
Re: reklamace notebooku
>>>>15. 9. 2006 jsem podala žádost o reklamaci notebooku.
Co to je "žádost o reklamaci"? Co máte napsáno v reklamačním protokolu - jaké datum předání k reklamaci?
>>>>Notebook mi byl vrácen 18. 10. 2006 /což je více jak
>>>>30 dní/. Ale na reklamační zprávě bylo napsáno, že
>>>>datum ukončení opravy je 12. 10. 2006 /což je méně
>>>>jak
>>>>30
>>>>dní/. Mám tedy nárok na vrácení peněz podle zákona o
>>>>ochraně spotřebitele §19 odst. 3 ?
>>>
>>>narok nemate -proc, kdyz mate notebook opraveny?
Abstrahováno od této konkrétní situace: nárok na odstoupení od smlouvy obecně máte, pokud není dodržena lhůta pro vyřízení reklamace, a to bez ohledu na to, jestli věc byla nebo nebyla opravena.
>>>
>>>kdy Vam sdelili, ze je notebook pripraveny k odberu a
>>>kdy jste predala notebook do opravy?
>>>
>>>zadost o opravu neni stejna vec jako predani do
>>>servisu :-)
>>
>>Hlavně je to již dnes jedno. Již jste si ho přev
>>do opravy jsem ho dala 15.9. a a 19. 10. mi volali,že
>>si ho mohu vyzvednout
Prodejce není povinnen vás informovat, že reklamace již byla vyřízena - musíte se starat sama. To, že vám volal až 19tého, není ex post průkazné. Nicméně, nějaké "datum ukončení opravy" není relevantní, ať už je napsáno kdekoliv. Na reklamačním protokolu podepisujete převzetí opravené věci vč. data převzetí. Rozhodující je pak doba od průkazného převzetí k reklamaci do průkazného předání zákazníkovi. Takže se podívejte na tato dvě data.
Pokud to takto nikde zaznamenáno nemáte, pak je ta diskúse poněkud akademická, protože skutečnou dobu vyřizování reklamace budete těžko prokazovat.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
19. 10. 2006 11:43
15. 9. 2006 jsem podala žádost o reklamaci notebooku. Notebook mi byl vrácen 18. 10. 2006 /což je více jak 30 dní/. Ale na reklamační zprávě bylo napsáno, že datum ukončení opravy je 12. 10. 2006 /což je méně jak 30 dní/. Mám tedy nárok na vrácení peněz podle zákona o ochraně spotřebitele §19 odst. 3 ?