Re: Reklamační řízení
Prodávající vám musí vydat písemné potvrzení o uplatnění reklamace, jehož náležitostí je i vámi požadovaný způsob řešení (máte-li zákonné právo výběru). Způsobem se míní obecné řešení typu oprava, výměna vadného dílu, výměna věci apod. Na detailnější popis např. způsobu, kterým byla oprava provedena, nemáte zákonný nárok.
Jestliže reklamujete po 6ti měsících od zakoupení a jedná se o odstranitelnou vadu, nemáte možnost výběru způsobu řešení reklamace. V případě, že jde o opravu výměnou, vás však prodejce informovat musí, protože záruka na novou věc/díl běží znovu od data výměny.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 11. 2006 7:34
Chtěla bych se zeptat,jestli má zákazník právo při reklamaci vědět,co mu s jeho výrobkem v servisu dělali a zda na reklamačním listu toto vyjádření od reklamačního servisu má být uvedeno.
Děkuji Leona Mátlová