Re: Reklamace sedací soupravy.
My jsme v Asku koupili stůl, přesně se drželi návodu k montáži a stůl poškodily, prý jsme si měli od nich zaplatit montáž. No uhádali jsme to aspoň na to, že nám u ještě nedodané skříně dali zdarma montáž. U Aska nikdy více. Od té doby jsme poučeni, že si nejdřív přečteme reference a pak až nakupujeme.
U televizních obrazovek je v obchodě lepší obraz než u nových, jelikož se už usadil. Vyšisovaný výrobek z výkladní skříně je také jiný než ten, který vy obdržíte.
Re: Reklamace sedací soupravy.
V srpnu 2008 jsem v Teplickém Asku koupila rozkládací pohovku za cca 30.000Kč a když pominu že rozležená část se po 3 měsících proležela....... v lednu 2009 tedy ccapo 5 měsících se rozkládací část propadla zespodu ležící části uvolnil se nějaký kov který to celé podpírá. Upozorňuji že pohovku rozkládám příležitostně. A reklamace ??? když zavolám na reklamační oddělení s tím že potřebuji nahlásit reklamaci čekám 15minut na relefonu na přepojení a pak přijde někaká osoba a telefon položí takhle to funguje již týden. Takže mi nezbyde nic jiného než osobně navštívit prodejnu a doufat že technik bude mluvit česky a ne jako u paní Táni
Re: Reklamace sedací soupravy.
No nebála bych se investovat do pořádné kožené sedačky. Přeci jenom vydrží pěkně dlouho a určitě se tento vklad vyplatí. Zkus se podívat třeba na tento obchod - http://www.sedacky.cz/ Sama jsem zde nedávno jednu sedačku objednávala do našeho bytu a musím říci, že mají opravdu skvělé služby.
>>>Děkuji a přeji hezký den.
>>>Táňa Zavřelová
>>>TanaZavrelova@seznam.cz
>>>Příkrá 77, 360 01 Březová
>>My jsme v Asku koupili stůl, přesně se drželi návodu
>>k
>>montáži a stůl poškodily, prý jsme si měli od nich
>>zaplatit montáž. No uhádali jsme to aspoň na to, že
>>nám u
>>ještě nedodané skříně dali zdarma montáž. U Aska
>>nikdy
>>více. Od té doby jsme poučeni, že si nejdřív přečteme
>>reference a pak až nakupujeme.
>> U televizních obrazovek je v obchodě lepší obraz
>>než u nových, jelikož se už usadil. Vyšisovaný
>>výrobek
>>z výkladní skříně je také jiný než ten, který vy
>>obdržíte.
>
>V srpnu 2008 jsem v Teplickém Asku koupila rozkládací
>pohovku za cca 30.000Kč a když pominu že rozležená
>část se po 3 měsících proležela....... v lednu 2009 tedy
>ccapo 5 měsících se rozkládací část propadla zespodu
>ležící části uvolnil se nějaký kov který to celé
>podpírá. Upozorňuji že pohovku rozkládám příležitostně. A
>reklamace ??? když zavolám na reklamační oddělení s
>tím že potřebuji nahlásit reklamaci čekám 15minut na
>relefonu na přepojení a pak přijde někaká osoba a
>telefon položí takhle to funguje již týden. Takže mi
>nezbyde nic jiného než osobně navštívit prodejnu a doufat
>že technik bude mluvit česky a ne jako u paní Táni
Re: Reklamace sedací soupravy.
Vážení spotřebitelé,
chtěli bychom Vás informovat o nově vzniklých webových stránkách SVAZU ODPŮRCŮ ASKO NÁBYTEK, které najdete na adrese: http://anti-asko.8bit.cz . Svaz odpůrců ASKO nábytek (SOAN) je sdružení nespokojených zákazníků společnosti ASKO. Na stránkách jsou uveřejněny stížnosti, neprávem zamítnuté reklamace, názory a špatné zkušenosti zákazníků.
Cílem spolku je upozornit veřejnost na poměry, které v této firmě panují a varovat další potenciální zákazníky před nákupem v tomto obchodě a s ním spojenými problémy. Je neuvěřitelné, kolik stížností už na ASKO padlo, nikdo s tím pořádně nic nedělá a firma nadále poškozuje své zákazníky. Naším hlavním cílem je co nejvíce rozšířit (bohužel) nepříznivá fakta o firmě ASKO nábytek a dostat je do médií (tisk, rozhlas, televize).
Pokud chcete podpořit spolek odpůrců ASKO, navštivte naše stránky http://anti-asko.8bit.cz a dozvíte se více. Šiřte tuto zprávu a odkaz na webové stránky dál, aby se veřejnost dozvěděla o poměrech ve firmě ASKO.
S pozdravem
Svaz odpůrců ASKO nábytek
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 11. 2006 13:34
Dobrý den,
v Asko nábytek jsem si objednala sedací soupravu podle vzoru, který byl vystaven na prodejně. Při dodání jsem zjistila, že nová souprava je na rozdíl od té vystavené velmi tvrdá. Reklamovala jsem výrobek druhý den. Asko sdělilo, že má servisní firmu a že mě navštíví její pracovník, který reklamaci posoudí. Po cca dvou měsících a řadě tel. urgencí přijel technik, který mluvil pouze rusky nebo německy. Také protokol vypsal pouze v němčině. Údajně je sedací souprava v pořádku a zhruba za rok změkne. Ta vystavená na prodejně je již " změklá", vinu má prý Asko, že vystavené modely nevyměňuje. Co teď?
Děkuji a přeji hezký den.
Táňa Zavřelová
TanaZavrelova@seznam.cz
Příkrá 77, 360 01 Březová