Re: mínus v pokladně
to, čo uhradil z firemných peňazí za svoje osobné potreby by som dala na 325/211 a pri vrátení do pokladny 211/325,alebo zrážkou se mzdy 331/325. alebo to ide aj vklad do pokladny 211/365 a za pár dní vrátenie požičky 365/211. a či sa to bude úročiť, to záleží, ako to bude v zmluve o poskytnutí půjčky.
Re: mínus v pokladně
Upřesním:
Jednatel zaplatil pouze firemní dodavatelské faktury (neplatil si žádné své soukromé fa) svými penězi. Když jsme výdeje zaúčtovali v pokladně, vyšel mínus. Nejjednoduší způsob se nám jeví, udělat vklad do pokladny a za 3 týdny zase výdej. Lze to tak udělat a přitom to neúročit? Musí na to být smlouva?
Jak jinak se dá mínus v pokl. zlikvidovat?
Děkuji
Re: mínus v pokladně
už tomu rozumiem presne. tak by som to urobila tak, že by som mu vyplatila len do výšky pokladne,potom urobiť príjem 211/365 a znova výdavkový na zbytok čiastky a neskor až tam nejaké peniaze nabehnú,tak vrátenie 365/211.urobte to tak,aby ste nemali mínus v pokladni.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
7. 12. 2006 12:59
Dobrý den,
jednatel s.r.o. zaplatil faktury svý,i penězi a pokladna ve firmě se dostala do mínusu.
Dá se udělat nějaký vklad jednatele do pokladny? Jak to zaúčtovat? Musí se to nějak úročit, když bychom za 3 týdny udělali vrácení peněz?
Děkuji moc
M.