Re: Prosím o radu mzdové účetní
Nejsem mzdová účetní, tak jen názor: Vy jste snad nic nepokazila. To je věc zaměstnance, pokud neodešel korektně z předchozího zaměstnání. To si musí vyřešit zam-ec a bývalý zam-el, není to vaše starost. A koneckonců člověk může mít souběžně víc pracovních poměrů, to je jeho věc, jak je zvládne. Nedal zápočťák? Nedal, jeho věc. Vy mu započítáte jen tu dobu, kteoru bude u vás, a na váš ZL mu napíšete poznámku, že jste započítávala jen za PP u vás, protože nedodal ZL. Vy mu hlavně správně počítejte mzdu, dejte pozor, jestli vám podepsal prohlášení k dani atd. A obecně si na toho člověka dejte pozor, asi nebude příliš seriozní a spolehlivý a takhle může utéct i vám.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Změny v důchodech přinesou nové valorizace a příplatky za vyšší věk
Šíří se mimořádně věrohodný podvod s přeplatky od pojišťovny
Sociálka nabízí konkrétní příklady z praxe, které pomohou s novým hlášením
Blanku vábí hedvábí. Po nemoci našla nový směr a teď jeho kouzlo předává dál
Maximální ceny pohonných hmot ve čtvrtek klesnou, určilo ministerstvo
Venkovské obchody budou moci získat od státu až 130 tisíc korun, startuje další výzva
19. 12. 2006 14:18
Dobrý den,
udělala jsem chybu a teď nevím co s tím :(
Zaměstnanec nastoupil 1.11. do pracovního poměru a já z něj doposud nemohla získat zápočtový list.
Zavolala jsem si tedy do předchozího zaměstnání a tam mi bylo sděleno, že tento zaměstnanec podal výpověď, která nebyla dohodou akceptována a tak mu běží 2měsíční výp. lhůta.
Zůstala jsem jak opařená a teď nevím co s tím. Mám ho všude přihlášeného udělala jsem mu výplatu a přitom věci se mají úplně jinak.