Re: Prosím o radu mzdové účetní
Nejsem mzdová účetní, tak jen názor: Vy jste snad nic nepokazila. To je věc zaměstnance, pokud neodešel korektně z předchozího zaměstnání. To si musí vyřešit zam-ec a bývalý zam-el, není to vaše starost. A koneckonců člověk může mít souběžně víc pracovních poměrů, to je jeho věc, jak je zvládne. Nedal zápočťák? Nedal, jeho věc. Vy mu započítáte jen tu dobu, kteoru bude u vás, a na váš ZL mu napíšete poznámku, že jste započítávala jen za PP u vás, protože nedodal ZL. Vy mu hlavně správně počítejte mzdu, dejte pozor, jestli vám podepsal prohlášení k dani atd. A obecně si na toho člověka dejte pozor, asi nebude příliš seriozní a spolehlivý a takhle může utéct i vám.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
19. 12. 2006 14:18
Dobrý den,
udělala jsem chybu a teď nevím co s tím :(
Zaměstnanec nastoupil 1.11. do pracovního poměru a já z něj doposud nemohla získat zápočtový list.
Zavolala jsem si tedy do předchozího zaměstnání a tam mi bylo sděleno, že tento zaměstnanec podal výpověď, která nebyla dohodou akceptována a tak mu běží 2měsíční výp. lhůta.
Zůstala jsem jak opařená a teď nevím co s tím. Mám ho všude přihlášeného udělala jsem mu výplatu a přitom věci se mají úplně jinak.