Re: Obal při reklamaci
Nikoliv, prodejce nemá právo podmiňovat reklamaci něčím, co není vaší zákonnou povinností. Jakékoliv ustanovení reklamačního řádu, které omezuje nad rámec zákona, je neplatné (a to i v případě, že byste s ním výslovně souhlasil).
Požádejte prodejce, aby do reklamačního protokolu jasně uvedl, že reklamaci z tohoto důvodu zamítá a upozorněte ho, že budete informovat ČOI.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 12. 2006 11:29
Máme rok starý klasický monitor k PC, teď se porouchal, ale prodejce trvá na tom, že k reklamaci ho musíme dodat i s originál krabicí. Tu jsme ale vyhodili, protože nevím, kde bychom něco tak obrovského v 1+1 skladovali. V žádném předpise ani zákoně jsem ale nenašel podmínku uznání reklamace v dodání v originál obale. Prodejna to má ale prý ve svém reklamačním řádu. Prosím o informaci, jak to vlastně je. Díky a přeji všem krásné Vánoce