Obal při reklamaci

  • (neregistrovaný)

    20. 12. 2006 11:29

    Máme rok starý klasický monitor k PC, teď se porouchal, ale prodejce trvá na tom, že k reklamaci ho musíme dodat i s originál krabicí. Tu jsme ale vyhodili, protože nevím, kde bychom něco tak obrovského v 1+1 skladovali. V žádném předpise ani zákoně jsem ale nenašel podmínku uznání reklamace v dodání v originál obale. Prodejna to má ale prý ve svém reklamačním řádu. Prosím o informaci, jak to vlastně je. Díky a přeji všem krásné Vánoce

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 12. 2006 13:10

      graver (neregistrovaný)

      Re: Obal při reklamaci
      Nikoliv, prodejce nemá právo podmiňovat reklamaci něčím, co není vaší zákonnou povinností. Jakékoliv ustanovení reklamačního řádu, které omezuje nad rámec zákona, je neplatné (a to i v případě, že byste s ním výslovně souhlasil).
      Požádejte prodejce, aby do reklamačního protokolu jasně uvedl, že reklamaci z tohoto důvodu zamítá a upozorněte ho, že budete informovat ČOI.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).