Vrácení zboží - prosím gravera

  • (neregistrovaný)

    27. 12. 2006 13:24

    Velice si vážím znalostí p. gravera v obslasti spotřebitelského práva a potřebovala bych opět radu. Prodáváme zboží přes internet. Zákazník si udělá přes internet objednávku a zboží mu buď pošleme poštou, nebo si jej vyzvedne v našem sídle. Vztahuje se možnost vrácení zboží do 14-ti dnů i při osobním odběru? Sice si zákazník zboží přes internet objednal, ale platí jej i přebírá osobně, takže si může zboží prohlédnout a přímo na místě říct, že jej nechce (samozřejmě, že jej na to upozorníme). Vztahuje se ta 14-ti denní lhůta i na zboží přebírané osobně?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 12. 2006 14:57

      graver (neregistrovaný)

      Re: Vrácení zboží - prosím gravera
      Ano, možnost vrácení v zákonné lhůtě zůstává i při osobním odběru. Rozhodující je způsob uzavření smlouvy (tedy realizace objednávky pomocí prostředků vzdálené komunikace), nikoliv způsob odběru zboží.
      Zde často chybují zejména kamenné obchody, které objednávku přes net poskytují pouze jako doplňkovou službu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).