Re: inventura-zakázky
Dělám dokladovou inventuru - zakázka č. : Kč, zakázka č.: Kč a tak dál součet musí sedět na zůstatek 121. Hotová nevyzvednutá zakázka není asi ani vyfakturovaná a zůstává na 121, takž úplně stejně jako u těch ostatních. Jestli máte něco, co se dá zkontrolovat i fyzicky, třeba nějaké nehotové věci na dílně, můžete udělat i fyzickou inventuru, ale systém je stejný - jeden rozdělaný stůl v hodnotě x, jedna rozdělaná skříň v hodnote y, dohromady to zase musí sedět na121.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
29. 12. 2006 16:23
Vedeme prvním rokem PÚ a není mi přesně jasné jak zaúčtovat a evidovat v inventuře nedokončené zakázky a pak zakázky, které jsou již ukončené, ale výnos z nich budeme mít až si pro ně zákazník přijde, takže až příští rok.Děkuji vám moc za odpověď