Roční zúčtování a mateřská

  • (neregistrovaný)

    14. 1. 2007 14:16

    Dobrý den, jaké doklady potřebuji k ročnímu zúčtování mezd od zaměstnankyně, která je na mateřské dovolené?Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 1. 2007 17:50

      Jiřka (neregistrovaný)

      Re: Roční zúčtování a mateřská
      Pokud měla v roce 2006 u Vás nějaké zdanitelné příjmy, jejichž daně teď budete zúčtovávat, tak od ní potřebujete hlavně podepsat žádost o zúčtování (v daňovém prohlášení). A případně doloží doklady, na základě nichž chce uplatnit nějaké odpočty z daňového základu: dary, zaplacené životní pojištění, úroky z úvěru na bydlení apod.
      Pokud žádné zdanitelné příjmy v roce 2006 neměla, tak zúčtování nemá smysl dělat - nebyly žádné daně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).