Přiznání způsobené škody a řešení

  • (neregistrovaný)

    16. 1. 2007 11:40

    Dobrý den všem,

    obracím se na Vás s následujícím dotazem. Doručili jsme si k našemu dodavateli zboží na vyšití (to bylo nakoupeno za účelem jeho dalšího prodeje), bohužel se u nich toto zboží ztratilo. Dodavatel má bohužel nějaké finanční problémy, a tak místo peněz nabídl služby. Myslíte, že stačí sepsat nějaký protokol o způsobené škodě, podepsaný dodavatelem, u něhož se zboží ztratilo a ten přiložit k faktuře za nakoupené zboží, aby bylo zřejmé, proč se nemohlo vyfakturovat dál, nakoupit zboží nové a to pak nechat zdarma u našeho dodavatele vyšít? Cenu za škodu bychom určitě v protokolu o způsobené škodě vyčíslili a postupně by se mohla částka nějak umořovat za ty zdarma provedené výšivky ..... Co by to vůbec mělo v takovém případě za následek pro našeho dodavatele, měl by tyto služby fakturovat? Navíc je plátce DPH ...... tedy my oba.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).