Re: Vyúčt. daně + hlášení počtu zaměstna
Dobrý den, jsem začátečnice, snad Vám odpovím správně. Já to dělám následovně: do 15.2. dám podepsat zaměstnancům Prohlášení (vzor č.16).Pro nové nástupy zaměstnanců už vyšel vzor č.17.Pro Vyúčtování daně z příjmu fyz.osob.. použiji vzor č.12 a tento formulář odevzdám na FÚ do 20.2.K tomuto formuláři přikládám Počet zaměstnanců ke dni...
Poslední otázce nerozumím.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
18. 1. 2007 10:35
Chci se zeptat, pokud dělám ve firmě vyúčtování daně, vím, že to musím odevzdat do konce března. Předkládám také samostatný paír o počtu zaměstnanců??? Jaký vzor mám použít pro tento rok, aby mi to zaměstnaci podepsali??
A ještě 1 otázka: musí napsat čestné prohlášení manželka našeho zaměstnance i když je ve starobním důchodu od 6/06?
Mockrát děkuji za pomoc