DP, DoPP a smlouva o dilo

• (neregistrovaný)

22. 1. 2007 16:55

Zdravim,

v roce 2006 jsem mel nekolik dohod a 3 smlouvy o dilo. Ty smlouvy o dilo cinily dohromady cca. do 10 000,- Musim je nekde uvadet, neco odvadet nebo platit?

Dale jsem mel nekolik dohod o provedeni prace. Z toho jsem mel v jednom mesici 3zamestnavatele A, B, C. V mesici listopad jsem od nich dostal A = 2000,-, B = 4500,-, C = 6000,-. Do DP uvadim jen castky od toho C? Ti ostatni dva uz me nezajimaji ne?

Vycazim z toho, ze jsem student, takze soc. a zdrav. neplatim. S jednim mam podepsane prohlaseni k dani, takze tim padem musim podavat DP a uvadim tyto castky i kdyz budou do 5000,-/mesic + ty od kterych jsem mel prijem vyssi nez 5000,-/mesic.

Pro vytvoreni DP si musim od kazdeho zamestnavatele vyzadat potvrzeni prijmu za rok 2006 nebo staci jen od tech, kde to bylo daneno zalohovou dani?

Jedna se to vse o vytvoreni webove grafiky. Nekdo napise, ja udelam, podepiseme smlouvu a zaplati. Jelikoz nemam ZL, tak jsem zvolil DoPP nebo smlouvu o dilo.

Chapu to vse dobre?

Budu rad za kazdou radu! Dekuji

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 1. 2007 17:29

Jiřka (neregistrovaný)

Re: DP, DoPP a smlouva o dilo
      >Zdravim,
      >
      > v roce 2006 jsem mel nekolik dohod a 3 smlouvy o
      >dilo. Ty smlouvy o dilo cinily dohromady cca. do 10
      >000,- Musim je nekde uvadet, neco odvadet nebo platit?

Pokud budou obhájeny jako přijmy z příležitostné činnosti (§10/1/a), pak se do 20000 za rok od daně osvobozeny (§10/3)
      >
      >Dale jsem mel nekolik dohod o provedeni prace. Z toho
      >jsem mel v jednom mesici 3zamestnavatele A, B, C. V
      >mesici listopad jsem od nich dostal A = 2000,-, B =
      >4500,-, C = 6000,-. Do DP uvadim jen castky od toho C? Ti
      >ostatni dva uz me nezajimaji ne?