Odstoupení od smlouvy po 3. reklamaci

  • (neregistrovaný)

    22. 1. 2007 17:06

    Dobrý den, zajímal by mě Váš názor na můj problém, kdy jsem koupil mobilní telefon, třikrát jsem ho reklamoval (jinde než kde jsem ho kupoval (kupoval jsem ho u Vodafone)) pro stejnou závadu, a když jsem potom v místě koupi požadoval vrácení peněz, tak mi odmítli vyhovět s tím, že momentálně je telefon opravený a tedy funkční. Že byl před tím třikrát opravovaný prý nedává důvod k odstoupení od smlouvy ve smyslu 622 odst. 2 občanského zákoníku. Kam se mám obrátit? Díky za Vaše názory. FX

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 1. 2007 19:37

      graver (neregistrovaný)

      Re: odstoupení od smlouvy po 3. reklamac
      Odstoupení od smlouvy jste měl požadovat už při výskytu třetí vady, ne jim telefon ještě nechat k opravě.
      Trvejte na písemném zdůvodnění řešení reklamace a obraťte se na ČOI.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).