Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 1. 2007 17:55
Klient si formou fin.leasingu pořídil v r.2004 počítač ve výši 62000Kč, do nákladů účtoval poměrnou část nájemného. Jenže firma, od které tento leasing pořídil, ukončila svou činnost a předčasně ukončila mému klientovi leasing. Byly vyčísleny zbývající dlužné splátky a zůst.cena. To vše proběhlo a bylo zaplaceno v r.2006. K tomu obdržel můj klient fakturu na zůst.cenu s datem duben 2007. (Podle splát.kalendáře bychom tento PC zařadili do majetku tímto datem.) Má otázka zní: můžu doplatek zbývající částky dát do nákladů r.2006 - k porušení podmínek §24 nedošlo nebo poměrnou část dát do nákladů r.06 a poměrnou část do r.07? Děsí mě ta faktura, podle které můžeme PC zařadit až v dubnu r.07. Mnohokrát děkuji za odpovědi.