Re: Dotaz na okamžitou reklamaci
Při nákupu přes internet máte lhůtu 14dnů na vrácení zboží.
Navíc reklamační řízení musíte zahájit s prodejcem a nesmíte si to nechat o vlastní vůli opravovat.
Nejlepší bude o podrobnější radu požádat na lince SOS (sdružení obrany spotřebitelů tel 900 08 08 08 nebo www.spotrebitele.info/poradna. )
Re: Dotaz na okamžitou reklamaci
projděte si zdejší diskuzi, je to tu pravidelné téma, kde je největším odborníkem graver.
nicméně do 6 měsíců od nákupu máte nárok na okamžitou opravu nebo výměnu za nový kus. A to u prodejce!!, to zdůrazňuji. Nikam do opravny nechoďte. V případě, že nebudou mít nový kus na výměnu, jsou povinni Vám vrátit peníze. Pokud to nebudou ochotni akceptovat, nebudou ochotni věc přijmout, obrátit se na ČOI.
Samozřejmě platí možnost zmíněná ve druhé odpovědi, do 14 dnů odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
29. 1. 2007 19:01
Prosím o radu, přes internetový obchod jsem si zakoupil plasmatický televizor v hodnotě 34 000,-, Televizi mě přivezly až domů jak slíbily.Řidič mě doporučil nechat televizor bez zapnutí stemperovat cca 1hod. Já tak učinil a po 2hod jsem televizor zapnul. Díval jsem se na něj přesně 28 minut když mě náhle na obrazovce naskákaly barevné proužky. Ihned jsem firmu kontaktoval a oni uznali že je televizor nejspíše vadný a mám ještě zkusit 24hod počkat jestli se to nespravý s tím že případně sjednají nápravu.Dnes jsem jim volal a chtěl aby dodržely slib když náhle obratily kabát. Televizor si musím jít dát někam do servisu spravit a bude to nejspíše 30 dnů trvat. Copak neexistuje nějaká okamžitá reklamace jestliže se mě to stalo 2 hod 28 min po přívozu televizoru? Poraďte prosím. Děkuji