Re: Vrácení hotovosti zákazníkovi
Nevím, jaká je u vás praxe, ale přece musíte mít nejen registrační pokladnu, ale také pokladnou pro styk s bankou, drobné nákupy, různé úhrady atd. Z této pokladny vyplaťe co je potřeba, bude to snížení tržeb a snížení DPH. Doklady, které uvádíte musí stačit, jen k tomu vystavte výdajový doklad .
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
30. 1. 2007 21:43
Nově se potýkám s problémem na prodejně kdy zákazník reklamuje zboží ,reklamace je uznána servisem a je řešena dobropisem od dodavatele a pokladní systém neumožní vydat hotovost zákazníkovi jen tak. Mohu v rámci DE vystavit výdajový doklad v PD včetně odpočtu DPH, kdy jediným podkladem je přijatý výše uvedený dobropis a reklamační lístek ovšem bez jména zákaznika?