Vrácení hotovosti zákazníkovi

  • (neregistrovaný)

    30. 1. 2007 21:43

    Nově se potýkám s problémem na prodejně kdy zákazník reklamuje zboží ,reklamace je uznána servisem a je řešena dobropisem od dodavatele a pokladní systém neumožní vydat hotovost zákazníkovi jen tak. Mohu v rámci DE vystavit výdajový doklad v PD včetně odpočtu DPH, kdy jediným podkladem je přijatý výše uvedený dobropis a reklamační lístek ovšem bez jména zákaznika?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 31. 1. 2007 2:18

      xxl (neregistrovaný)

      Re: Vrácení hotovosti zákazníkovi
      Nevím, jaká je u vás praxe, ale přece musíte mít nejen registrační pokladnu, ale také pokladnou pro styk s bankou, drobné nákupy, různé úhrady atd. Z této pokladny vyplaťe co je potřeba, bude to snížení tržeb a snížení DPH. Doklady, které uvádíte musí stačit, jen k tomu vystavte výdajový doklad .

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).