Re: reklamace
Příliš nerozumím vašemu dotazu. Pokud prodejce neuzná "reklamaci" (tedy vámi uplatňované nároky z odpovědnosti za vady věci), pak tedy asi vaše nároky neakceptuje a nebude nic opravovat, měnit atd. Máte-li na mysli, zdy je povinnen opravit věc alespoň za úplatu (tedy mimozáruční servis), tak ze zákona tuto povinnost nemá, pokud se k tomu prokazatelně nezavázal před uzavřením kupní smlouvy.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 2. 2007 9:37
Dobrý den,
>
> ráda bych se zeptala, zda je prodávající povinen reklamaci, která
> nebyla uznána opravit. Jedná se poškozenou obuv.
Děkuji