Dohoda o provedení práce a pracovní činn

• (neregistrovaný)

5. 2. 2007 14:55

Dobrý den,
    Jsem student pomaturitního studia. Mám status student a škola za mě platí sociální a zdravotní dávky. K tomu mám smlouvu "dohoda o pracovní činnosti na dobu neurčitou" kde pracuji pravidelně měsíčně přibližně 70 hodin a opět za mě platí sociální, zdravotní a podle výše výplaty část platím studentskou DPH a ze zbytku normální (alespoň si to myslím). Jelikož mi peníze nestačily našel jsem si brigádu do 100 hodin ročně a tím pádem bylo pro zaměstnavatele výhodné uzavřít se mnou "dohodu o provedení práce na 100 hodin ročně". Můj dotaz zní. Našel sejm si ješte 3 tí práci kde bych chtěl také uzavřít dohodu o provedení práce (jiný zaměstnavatel) jinou možnost mi nenabízejí protože se jim nevyplatí. Je to legální? je možné mít několik dohod o provedení práce na několika místech současně? A jak je to s odvodem daně a sociálních a zdravotních dávek když jsem student a jsem v této situaci? Děkuji za odpověď. Chtěl bych si ověřit jestli nedělám něco, za co bych pak mohl mít problémy.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 2. 2007 15:11

Lenka (neregistrovaný)

Re: Dohoda o provedení práce a pracovní
      Dohod o provedení práce můžete mít kolik chcete, od 1.1. je to 150 hodin max u každého zaměstnavatele..a z DPP se ani soc ani zdrav. poj. neodvádí

• 5. 2. 2007 15:23

Líba (neregistrovaný)

Re: Dohoda o provedení práce a pracovní
      Můžete mít tolik dohod, kolik zvládnete. Dohoda o provedení práce se letos může uzavřít až na 150 hodin ročně pro jednoho zaměstnavatele a může být i na opakující se činnost. Z té se neplatí ZP a SP, pouze daň.
      Z dohody o pracovní činnosti se odvádí ZP a SP z dosaženého výdělku, protože jste student, nemusíte si doplácet ZP do minima.

A s daní se to má tak (tedy s daní z příjmu, DPH vás asi moc nebolí):