Re: Znovu paušální výdaje
>Dobré ráno,
>jsem naprostý laik a tak odborným debatám o paušálních
>výdajích moc nerozumím, proto prosím někoho, kdo by mi
>řekl jak na to.
>Jsem elektrikář a mám ŽL, mé roční příjmy za r. 2006
>jsou cca 300.000,- Kč a chtěl bych v DP uplatnit výdaje
>paušální částkou 50%. Je toto možné a co musím ještě
>doložit?
Čtu zde o přehledech pro SP a ZP....ty se
>odevzdávají ve stejném termínu jako DP tj. do 31.3.2007?
>Nezlobte se, ale budu si dělat DP poprvé a sám.
>Děkuji za pomoc.
Pokud jste v roce 2006 zahájil samostatnou výdělečnou činnost, tak nemusíte nic dokládat. Sečtěte si všechny příjmy, t.j. co Vám kdo zaplatil, a uveďte na řádek 101. Z příjmů si vypočítejte 50%, které uplatníte jako výdaje na podnikání na řádku 102. Pak zvlášť sečtěte všechny platby na zdravotní a sociální pojištění a zapište na řádek 103. Pokud budete uplatňovat nějaké položky, kterými se snižuje základ daně (např. poskytnuté dary, penzijní připojištění, životní pojištění), pak je musíte doložit potvrzeními, které přikládáte k daňovému přiznání. Podobné je to u daňových zvýhodnění (vyživovaná manželka, stuium, děti ...)
Přehled pro zdravotní pojišťovnu podáváte do 8 dnů od podání daňového přiznání. Přehled pro OSSZ se odevzdává nejpozději do 30.4.2007.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
6. 2. 2007 9:00
Dobré ráno,
jsem naprostý laik a tak odborným debatám o paušálních výdajích moc nerozumím, proto prosím někoho, kdo by mi řekl jak na to.