Pracovníci-doklady

  • (neregistrovaný)

    12. 2. 2007 7:16

    Prosím poraďte, prosím můžete mi napsat, jaké doklady jsou potřeba mít v učetnictví u pracovníku? Jsem minifirma,která má občas někoho na vypomoc na DPP,jinak nemám žádné zaměstnance.Které doklady tedy potřebuji? Děkuji A.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 2. 2007 19:11

      Zdena (neregistrovaný)

      Re: Pracovníci-doklady
      Měla byste mít mzdové listy pracovníků, kteří u Vás měli vyplacenou DoPP.

    • 13. 2. 2007 7:14

      A. (neregistrovaný)

      Re: Pracovníci-doklady
      Děkuji a stačí když si to udělám v Excelu tabulky, kde bude identifikace každého zaměstnance, pak jeho hrubá mzda, zálohy na daň a další?

    • 13. 2. 2007 12:05

      Zdena (neregistrovaný)

      Re: Pracovníci-doklady
      Tabulka v Excelu bude stačit. Možná by se dal odněkud stáhnout vzor mzdového listu - zkuste Google. Povinné náležitosti mzdového listu najdete v § 38j/2 zákona o daních z příjmů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).