Re: Sklad
Pokud kupujete materiál na jednotlivé zakázky (asi bych si raději evidovala čísla zakázek a zakázkou bych označila jak nákup materiálu, tak vystavenou fakturu) a déle pouze pomocný materiál, který je průběžně spotřebováván, pak bych skla nevedla. Důvodem je skutečnost, že žádný materiál neskladujete, ale pořizujete dle potřeby a ihned je v cyklu výroby.
Pokud si povedete jednotlivé zakázky, prokážete souvislost nákupu materiálu a příjmů.
Předpokládám, že vedete DE. V případě účtování by jste musel k poslednímu dni zdaňovacího období (k 31.12.) účtovat o nedokončené výrobě, nezabudovaném materiálu apod..
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 2. 2007 16:07
Dobrý den,
jsem živnostník, který podniká v oboru stolařství, mám obrat kolem 3 mil.korun ročně. Vedu dańovou evidenci. Musím mít sklad, když všechen materiál dávám rovnou do spotřeby?
Děkuji Petr