Hlavní navigace

ZKOUŠÍM ZNOVU-reklama 2006 a DPH

  • (neregistrovaný) 85.71.73.---

    24. 2. 2007 7:16

    Nikdo se mi neozval, zkouším štěstí znovu a prosím o názor:

    Máme vystavit fakturu na příspěvek našich reklamních aktivit pro našeho velkého dodavatele za 2.pololetí 2006. Vyzval nás k tomu teď během února.
    Je to v pořádku, že budeme DPH odvádět až za únor? Můžu použít §21 odst.7 i)??? Dřív jsme částku nevěděli, oznámil nám ji dodavatel na základě jejich marketingového konceptu až nyní.
    Já myslím, že to tak má být, výzvu dodavatele z února dám k faktuře, aby bylo patrné, že jsem mohla fakturovat až nyní, i kdyzž se to týká 2.pololetí 2006. Výnosově dám samozřejmě do 2006, jde mi jen o to DPH.
    Díky za názory.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 2. 2007 15:26

      LeaX (neregistrovaný) 83.208.40.---

      Re: ZKOUŠÍM ZNOVU-reklama 2006 a DPH
      Píšete poněkud nesrozumitelně, proto jste se nedočkala odpovědi. Příspěvek to má být asi výnos (?)
      Dodavatel vás vyzval (?) - kdo poskytuje reklamu? Vy jste subdodavatel dodavatele?
      Jak ošetřeno smluvně? Nevíte kdy a za kolik poskytujete?
      Když to zkusím zrekapitulovat:
      poskytnuta reklamní služba v 2Q/2006, konkrétní výše částky zjištěna teď (předpokládám, že nejde o přefakturaci - tam by to bylo jednoduše dle § 21/7/j ZDPH).
      DUZP u služby se řídí § 21/6/a ZDPH - tj. dnem vystavení DD nebo poskytnutím. Zde poskytnutí předchází DUZP, takže 31.12.2006.

    • 24. 2. 2007 16:11

      j (neregistrovaný) 85.71.73.---

      Re: ZKOUŠÍM ZNOVU-reklama 2006 a DPH
      Tak to se omlouvám, že je to nesrozumitelné... Je to trochu zamotané. Pokusím se objasnit:
      Pro nás je poskytnutí reklamy výnos. Inzerujeme ve spoustě novinách a poutačích za nemalé částky, součástí inzerce je i poskytnutí reklamy na vrata našeho dodavatele. On pak na základě svého marketintgového konceptu stanoví částku, kterou mu máme fakturovat, je to vlastně přefakturace naší reklamy. Částku nám oznámili v únoru.
      Takže?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).