Dne 13.1.2010 jsme přijali úplatu od zákazníka a 19.1.2010 si odebral zboží a doplatil zbytek faktury v hotovosti. Vystavila jsem jednu fakturu na celkovou částku. DPH na celou částku je počítáno koeficientem. Účetní zákazníka po mě žádá 2 doklady, na úplatu a na zbytek. Co je správně? Prosím vč. odkazu na zákon o DPH. (já ji odkazovala na §26 odst. 2, ale každá to chápeme jinak. Díky moc.
24. 1. 2010 21:30
Dne 13.1.2010 jsme přijali úplatu od zákazníka a 19.1.2010 si odebral zboží a doplatil zbytek faktury v hotovosti. Vystavila jsem jednu fakturu na celkovou částku. DPH na celou částku je počítáno koeficientem.
Účetní zákazníka po mě žádá 2 doklady, na úplatu a na zbytek. Co je správně? Prosím vč. odkazu na zákon o DPH.
(já ji odkazovala na §26 odst. 2, ale každá to chápeme jinak.
Díky moc.