Re: prosím právníka - rozvod
A pokud bude mrcha, zažádá na sebe ještě o výživné. Strýcovi držím palce, aby celé moc nebolelo.
To bude, pže nemá žádný jiný příjem (uhrála si částečný invalidní důchod na hlavu, ale vzhledem k tomu, že nemá odpracován požadovaný počet let, tak od státu nedostane ani korunu a makat také nikam nepůjde), takže živit jí bude - s tím už se i smířil, ale snažíme se vyřešit alespoň to dělení jeho majetku :o(
Dobrý den,
také sice nejsem právník, ale jednoho velice dobrého jsem se na podobou věc ptala a ten mi řekl, že pokud má muž prokazatelně vyšší plat nežli manželka a je také možno dokázat že splátky na hypotéku odcházeli z jeho bankovního konta tak by alespoň z domu neměla dostat nic.
Re: prosím Pájo...
já to vidím černě, ale možná ten dobrý právník odpovídající výše by to viděl jinak.
Aniž bych chtěl dělat chytrého, strýc měl konat mnohem a mnohem dříve, zajistitpřevod majetku na jiného, podnikat a vytáhnout příjmy mimo SJM, co já vím, ale už je pozdě.Bláboly o placení z jeho účtu neberte vážně, SJM je dáno obč.zákoníkem a docílit stavu, kdy by se dalo něco z toho vyloučit není jednoduché, lze např. prokázat pořízení auta z darovaných peněz od????, domu-splátky platit XYZ, byl to dar, nevím, co by šlo ještě nyní vymyslet.
>>>to asi ten dobrý právník vyštudoval za dva měsíce v
>>>Plzni, že?
>>
>>Takže není žádná možnost Pájo, že?
>já to vidím černě, ale možná ten dobrý právník
>odpovídající výše by to viděl jinak.
>Aniž bych chtěl dělat chytrého, strýc měl konat mnohem
>a mnohem dříve, zajistitpřevod majetku na jiného,
>podnikat a vytáhnout příjmy mimo SJM, co já vím, ale už je
>pozdě.Bláboly o placení z jeho účtu neberte vážně, SJM
>je dáno obč.zákoníkem a docílit stavu, kdy by se dalo
>něco z toho vyloučit není jednoduché, lze např.
>prokázat pořízení auta z darovaných peněz od????,
>domu-splátky platit XYZ, byl to dar, nevím, co by šlo ještě nyní
>vymyslet.