Vyúčtování- za podnik

  • (neregistrovaný)

    5. 3. 2012 8:36

    1)Na školení nám tvrdili, že v únoru, při zpracování výplat za leden nemůžeme provádět zam-cům RZZ!
    Z jakého důvodu - paragrafu, když mám už v půli ledna od zam-ců podepsané prohlášení za minulé období, dodané veškeré podklady pro slevy a zároveň podepsáno na další daň. období?
    Prý sl. 4 ve vyúčtování musí být čistý!?

    2)Dále, pokud nám vyšel na vyúčtování přeplatek (ČÁST II. - ř.10) asi 35.000,- - jak o něj požádat FÚ o vrácení a jaká je tam lhůta?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 3. 2012 9:01

      HP (neregistrovaný)

      Re: vyúčtování- za podnik
      1) Proč jste se nezeptala školitele? Podle mě, pokud máte podepsané prohlášení a veškeré podklady můžete provést RZ. Sloupec 4 musí být čistý? To znamená co? Kdyby musel být prázdný, tak by tam asi nebyl, ne?
      2) žádostí o vrácení

    • 5. 3. 2012 9:27

      růža (neregistrovaný)

      Re: vyúčtování- za podnik
      díky za rychlou odpověď.
      1) jednálo se o měsíc leden, sl.4 - prý to všichni známe, zde to má být čisté! - ze zúčastněných neměl nikdo odvahu se zeptat proč?

      2) žádost by mohli mít na svých web. stránkách?

    • 5. 3. 2012 14:54

      HP (neregistrovaný)

      Re: vyúčtování- za podnik
      1) pokud vím, tak je všude uvedeno kdy nejpozději, ale kdy může nejdříve jsem nikde nenašla.
      2) napište ve wordu, oficiální formulář neexistuje

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).