Reklamace údajů na faktuře

  • (neregistrovaný)

    20. 3. 2012 14:24

    dodavatel nám vyfakturoval lednové plnění na základě uzavřené smlouvy, kde je uvedena jednotková cena + příslušné DPH.
    ZD měl být podle smlouvy 100 tis. + DPH 20 000 , tj. 120 000,- Kč. Dodavatel na faktuře uvedl, že ZD je 99 996,- Kč, DPH 20 004. Počítal "shora" což je dle nás chybně a proto jsme fakturu reklamovali. Přesto jsme ji zaplatili, protože konečná cena byla OK.
    Po tahanicích vystavil v březnu "novou" fakturu - za lednové plnění, s tím, že dobropis k původní zaplacené faktuře dodá později... Bohužel v obou případech uvádí DUZP březen a tvrdí, že to nelze změnit. Jak postupovat? Můžeme si uplatnit DPH až z "nové" faktury vystavené v březnu, byť se týká plnění lednového?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).