Re: úhrada v 2011 a doklad v 2012
no tak to vidíte, ani dotaz nedokážu pořádně položit. Ano vím za co to bylo za materiál a za službu. Pokud nevím tak účtuji za jednatelem (platby posílá on a jsme tak domluveni - většinou soukromé). A exekuce je myslím ze "zapomenutého" závazku
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
26. 3. 2012 22:02
dokončuji daně a jako každý rok jsou jisté jednoduché situce u kterých mám totálně zatměno. Firma uhradila částku v roce 2011, ale doklad dostanu až v dubnu 2012 (ztratila ho a do dnešního dne nedodali). jak to mám prosím zaúčtovat. a pak tu mám ještě úhradu jakési exekuce, ke které mi také dodnes nedali doklad