Re: Zrušení hotovostní pokladny ve firmě
Dobrý den, u jedné menší dceřiné společnosti jsme to tak měli. Úhrady faktur šly pouze přes bankovní účet a nároky zaměstnanců
- cestovné, PHM, drobný nákup,... se účtoval na základě dokladů přes ID 5../333, pak se dal soupis za měsíc dle jednotlivých zaměstnanců na mzdovku a zaměstnanec to dostal ve mzdě, účtování 333/331. Úhrada obědů šla také přes mzdu 331/335. Mzdy se vyplácely přes bankovní účet. Když tak se ještě zeptejte, jestli potřebujete vědět něco dalšího.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 4. 2012 11:54
Prosím je tady někdo, kdo nemá nebo nepoužívá pokladnu pro hotovost-potřebuji iformace. Děkuji