Zaúčtování dokladů

  • (neregistrovaný)

    5. 4. 2012 17:53

    Vedu daňovou evidenci,jsem plátce DPH. Jak mají být správně zaúčtovaný doklady, které jsem našel pozdě, mám je zaúčtovat datumem, kdy o nich účtuji nebo datumem skutečného proplacené. Příklad: doklad z 15.1.2012 od neplátce, bude zaúčtován až 5.4.2012?? Jaký datum do daňové evidence? Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 4. 2012 18:36

      henia (neregistrovaný)

      Re: Zaúčtování dokladů
      když to jsou výdaje - tak tam dáte datum, kdy to zaúčtujete, např. 5.4., v případě příjmů sice taky, ale musíte podat dodatečné daň.přiznání a dodanit to k 15.1.

    • 5. 4. 2012 22:27

      Karel 852 (neregistrovaný)

      Re: Zaúčtování dokladů
      prosím ještě jednou o vysvětlení, co mám dodanit a jak , když doklad je od neplátce DPH? Moc děkuji za ochotu

    • 5. 4. 2012 22:57

      Ondřej Drbal (neregistrovaný)

      Re: Zaúčtování dokladů
      henia asi myslel(a) - dodatečné přiznání k DPH pro období, do kterého spadá 15.1., tj. buď za leden nebo 1. čtvrtletí. Nicméně v případě, že je doklad od neplátce, tak vše zůstává a rozhodně dodatečné přiznání nepodáváte...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).