Organizační složka - faktury

  • (neregistrovaný)

    13. 4. 2012 18:01

    Účtujeme organizační složku v ČR. Je to organizační složka LTD společnosti v Anglii. V průběhu minulého roku obdržela organizační složka šest dodavatelských faktur od LTD - všechny za konzultační služby. Účtovali jsme je jako náklad na účet 518. Celkem cca 70tis.

    Teť si nejsme jistí, jesli je to správně. Účetní z LTD tvrdí, že část peněz (zhruba nad 20tis) měl být interní převod a že se na ně musí vystavit interní doklady, protože se jedná o jednu firmu a provozovnu a ty si mezi sebou nesmí fakturovat nákladově. Větší část těchto faktur prý nesmí být v nákladech organizační složky. Je to tak?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).