Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 4. 2012 18:01
Účtujeme organizační složku v ČR. Je to organizační složka LTD společnosti v Anglii. V průběhu minulého roku obdržela organizační složka šest dodavatelských faktur od LTD - všechny za konzultační služby. Účtovali jsme je jako náklad na účet 518. Celkem cca 70tis.
Teť si nejsme jistí, jesli je to správně. Účetní z LTD tvrdí, že část peněz (zhruba nad 20tis) měl být interní převod a že se na ně musí vystavit interní doklady, protože se jedná o jednu firmu a provozovnu a ty si mezi sebou nesmí fakturovat nákladově. Větší část těchto faktur prý nesmí být v nákladech organizační složky. Je to tak?