Nedování zboží po zaplacení

  • (neregistrovaný)

    16. 4. 2012 8:51

    Dobrý den, do obchodu Mountfield jsem si šla zakoupit nářadí na zahradu. Bylo mi řečeno, že zboží momentálně nemají na skladě, ale mohu si jej objednat a do dvou týdnu bude k dispozici. Zboží jsem tedy objednala, byla mi vystavena faktura, kterou jsem musela hned zaplatit s tím, že zboží bude dodáno v dohodnutém termínu (tj do dvou týdnů). Nyní po více jak třech týdnech jsem se byla na objednané zboží zeptat a v obchodě mi bylo sděleno, že zboží již nebude dodáno a to že máme zaplacenou fakturu vůbec nevadí, peníze nám budou vráceny. Když jsem ji řekla, že peníze nazpět nechci, že trvám na dodání zboží. Prodavač mi sdělil, že zboží již nebude a on se se mnou o tom nebude bavit, ža se mou bude komunikovat pouze jejich centrála. Zajímalo by mně jaké mám možnosti, musí mi firma zboží dodat, když se k tomu zavázala, vystavila mi fakturu a má vše zaplaceno? A jak postupovat, aby mi zboží bylo dodáno.
    Děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 16. 4. 2012 12:31

      Irča02 (neregistrovaný)

      Re: Nedování zboží po zaplacení
      Vy jste dobře naivní - tato firma je nejdražší a nejlepší je
      nářadí z firmy "Fiskar" buďte ráda, že Vám vrátí penize

    • 17. 4. 2012 7:04

      Zdeník (neregistrovaný)

      Re: Nedování zboží po zaplacení
      Máte pravdu, že nářadí Fiskars je nejlepší a právě o to šlo. To byla ta jejich úžasná akce - vše za třetinu původní ceny. Já byla nakupovat v době i ještě akce probíhala, přesto zboží nebylo na skladě, ale byla jsem ujištěna, že mi určitě bude dodáno, pokud hned zaplatím fakturu. A teď po třech týdnech mi sdělí, že mi vrátí peníze!!??? I když mi je vrátí za tuto cenu to nářadí nikde nekoupím, proto trvám na dodání zboží. A proto mě zajímá, zda mám šanci to zboží z nich dostat za tu cenu kterou jsem zaplatila.

    • 16. 4. 2012 16:11

      jib (neregistrovaný)

      Re: Nedování zboží po zaplacení
      To byla ta akce "skoro zadarmo" ?Soused údajně vydiskutoval
      doplacení rozdílu ceny, za kterou bylo slíbeno a za kterou koupil v jiném obchodě. Podrobnosti bohužel nevím, ale nedejte se "klamavá reklama".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).