Vst prohlídky stanovisko MPSV přechod.us

• (neregistrovaný)

16. 4. 2012 11:09

http://www.mzcr.cz/Verejne/dokumenty/stanovisko-ministerstva-zdravotnictvia-ministerstva-prace-a-socialnich-veci-k-_6085_1155_5.html

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 16. 4. 2012 11:52

all (neregistrovaný)

Re: vst prohlídky stanovisko MPSV přecho
      díky, přijde mi to, že se vlk nažere a koza zůstane celá. Jak jinak vyhovět poslednímu odstavci ...

• 16. 4. 2012 12:02

alen1 (neregistrovaný)

No to mě zajímá :-), když o vstupní prohlídce pro DPP nerozhodne, resp., řekne, že to s ohledem na přechodné ust. nebude dělat.
      Některé právní kanceláře tvrdí, že s ohledem na přechodné ustanovení to bude nutné pro DPP až po 1.4.2013

• 16. 4. 2012 12:25

all (neregistrovaný)

Ano, ale proč potom to upozornění na § 103, odst. 1, písm. a) protože jinak než prohlídkou nezjistím, zda je zdravotně způsobilý ...

• 16. 4. 2012 13:32

alen1 (neregistrovaný)

Nejsem odborník na pracovní právo,takže mě některé věci unikají :-(.

• 16. 4. 2012 14:43

pája

z.373/2011 - § 98:

§ 98
      (1) Pracovnělékařské služby lze poskytovat podle dosavadních právních předpisů upravujících poskytování závodní preventivní péče nejdéle po dobu 1 roku ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona. Tím není dotčena povinnost zaměstnavatele hradit závodní preventivní péči v rozsahu stanoveném pro pracovnělékařské služby podle tohoto zákona, a to ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona.
      (2) Pokud přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona bylo zažádáno o vydání lékařského posudku a nebyl dosud vydán, postupuje se při jeho vydání podle tohoto zákona.
      (3) Lékařské posudky vydané přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona se přezkoumají podle dosavadních právních předpisů.

§ 59
      Posuzování zdravotní způsobilosti osoby ucházející se o zaměstnání