Re: pokladna a účet v DE
Buďte ráda, že váš ,,šéf,, tomu rozumí míň než vy. U mě by jste byla už bez práce.
>Dobrý den,
>řeším ted jednu věc: v DE v pokladně nám zůstává
>"dost" hotovosti která tam fyzicky samozřejmě není. Proč to
>tak vzniklo nevím, již jsem pokladnu s nějakou
>hotovostí přebírala a ted bych to ráda nějak uvedla v
>pořádek. Momentálně tam máme cca 380.000,- ...co s tím? mám
>tam naházet průběžně výběry na osobní spotřebu nebo se
>to řeší nějak jinak?
>A pak ještě zůstatek na účtě nesedí - v průběhu roku
>2011 došlo ke změně banky, byl zrušen firemní účet
>(majitel přešel k vedlejší činnosti, je již důchodce) a
>používá na firemní platby svůj soukromí účet. takže jsem
>dávala firemní !věci" jako firemní, vše ostatní šlo
>jako osobní spotřeba. tím pádem mi nesedí zůstatek. Nyní
>se šéf rozhodnul že je v tom bordel (k mé úlevě) a
>pořídil nový účet. A já ted potřebuji vyřešit zůstatek v
>programu. Mohu jednoduše za PZ dát skutečný zůstatek k
>novému účtu nebo mám nechat ten starý a jet dál s tím
>že si všude píšu poznámky o tom že to nesedí z
>důvodu.........atad atad....?
>Moc díky za pomoc
>Dašá
Re: pokladna a účet v DE
>Buďte ráda, že váš ,,šéf,, tomu rozumí míň než vy. U
>mě by jste byla už bez práce.
děkuji vám, jste opravdu milý!!! jednak nejsem účetní, stav účetnictví jsem takhle "zdědila" a pak neznáte ani souvislosti ve firmě. Prosila jsem jen o radu a díky vám to již neudělám!!!
D.
>>Dobrý den,
>>řeším ted jednu věc: v DE v pokladně nám zůstává
>>"dost" hotovosti která tam fyzicky samozřejmě není.
>>Proč to
>>tak vzniklo nevím, již jsem pokladnu s nějakou
>>hotovostí přebírala a ted bych to ráda nějak uvedla v
>>pořádek. Momentálně tam máme cca 380.000,- ...co s
>>tím? mám
>>tam naházet průběžně výběry na osobní spotřebu nebo
>>se
>>to řeší nějak jinak?
>>A pak ještě zůstatek na účtě nesedí - v průběhu roku
>>2011 došlo ke změně banky, byl zrušen firemní účet
>>(majitel přešel k vedlejší činnosti, je již důchodce)
>>a
>>používá na firemní platby svůj soukromí účet. takže
>>jsem
>>dávala firemní !věci" jako firemní, vše ostatní šlo
>>jako osobní spotřeba. tím pádem mi nesedí zůstatek.
>>Nyní
>>se šéf rozhodnul že je v tom bordel (k mé úlevě) a
>>pořídil nový účet. A já ted potřebuji vyřešit zůstatek
>>v
>>programu. Mohu jednoduše za PZ dát skutečný zůstatek
>>k
>>novému účtu nebo mám nechat ten starý a jet dál s tím
>>že si všude píšu poznámky o tom že to nesedí z
>>důvodu.........atad atad....?
>>Moc díky za pomoc
>>Dašá
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 4. 2012 13:21
Dobrý den,
řeším ted jednu věc: v DE v pokladně nám zůstává "dost" hotovosti která tam fyzicky samozřejmě není. Proč to tak vzniklo nevím, již jsem pokladnu s nějakou hotovostí přebírala a ted bych to ráda nějak uvedla v pořádek. Momentálně tam máme cca 380.000,- ...co s tím? mám tam naházet průběžně výběry na osobní spotřebu nebo se to řeší nějak jinak?
A pak ještě zůstatek na účtě nesedí - v průběhu roku 2011 došlo ke změně banky, byl zrušen firemní účet (majitel přešel k vedlejší činnosti, je již důchodce) a používá na firemní platby svůj soukromí účet. takže jsem dávala firemní !věci" jako firemní, vše ostatní šlo jako osobní spotřeba. tím pádem mi nesedí zůstatek. Nyní se šéf rozhodnul že je v tom bordel (k mé úlevě) a pořídil nový účet. A já ted potřebuji vyřešit zůstatek v programu. Mohu jednoduše za PZ dát skutečný zůstatek k novému účtu nebo mám nechat ten starý a jet dál s tím že si všude píšu poznámky o tom že to nesedí z důvodu.........atad atad....?
Moc díky za pomoc
Dašá