Re: Mzdová účtárna??
Na všech dokladech , přihláškách musí být sídlo Vaší firmy a to že Vy jako účetní sedíte někde jinde to není rozhodující. Důležité je, aby se vždy a včas k Vám dostaly všechny doklady a ještě nastává otázka, zda když máte kancelář doma, Vám firma přispívá na její provoz atd. Já mám taky kancelář doma a mám s fimou sepsanou smlouvu, že prostory pronajím nezúplatně atd.
Re: Mzdová účtárna??
Děkuji za radu. S firmou nic sepsaného nemám. Teď teprve začínáme, tak nejprve vyřizujeme ty nejdůležitější povinnosti (k FÚ, OSSZ a ZP). Je nutné, aby firma někde přihlásila můj byt jako další pracoviště nebo něco takového?
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
2. 5. 2012 22:33
Jsem začínající účetní s.r.o., která dosud neměla zaměstnance. Nyní se přihlašuje na ZP a OSSZ jako zaměstnavatel. Sídlo firmy je v jednom městě (např. Praze), ale práce je vykonávána v jiném městě (např. Brně). Nevím, co mám vyplnit do přihlášky, jestli sídlo firmy nebo mzdové účtárny. Lze vůbec místo výkonu práce (i mé práce - jako mzdové účetní) považovat za mzdovou účtárnu nebo je nutné jej nějak oficiálně někam jako mzdovou účtárnu nahlásit. Nevím si rady a prosím o pomoc..