Re: ukončení PP ze strany zaměstnance
Pan Karel citoval § 56, což je zrušení a také jsem v odpovědi zrušení napsala, tak v čem je podle vás problém? Ve slovíčku výpověď v dotazu? To jsem snad v odpovědi uvedla na správnou míru.
No v podstatě jde u mě o to, že mzda nebyla správně vypočtena. S vyčíslením si nejsem 100% jistý, tak jsem si myslel, že k důvodu ukončení jen připíšu obecně větu, že mi mzda a především příplatky ke mzdě nebyly vypláceny v souladu se ZP a tím bych to nechal a vše konkrétní by se řešilo pak u soudu.
>>>>>>>
>>>>>jsem
>>>>>si myslel, že k důvodu ukončení jen připíšu obecně
>>>>>větu, že mi mzda a především příplatky ke mzdě nebyly
>>>>>vypláceny v souladu se ZP a tím bych to nechal a vše
>>>>>konkrétní by se řešilo pak u soudu.
>>>>
>>>>Jsem laik, ale v zákoníku práce u §56 odst.1 písm.b
>>>>se
>>>>v komentáři píše přímo uvádí příklad, že
>>>>zaměstnavatel
>>>>nevyplatil zaměstnanci příplatek za práci v noci a že
>>>>takto může PP ukončit - jde o zákoník práce od Anagu.
>>>
>>>Můžete prac. poměr dle § 56 ZP okamžitě zrušit, ne
>>>dát
>>>výpověď, v tom je rozdíl, na který all poukázala.
>>
>>OK, jasně, to chápu.- moc díky
>
>To je totiž úplně na poblití, jak můžete být tak
>neuvěřitělně mimo a na diskusním fóru se ptát na něco, co
>nevíte :-) nevěště hlavu a jdětě raději jinam, tady
>jsou dost zlí.
Myslíte, že soudu je opravdu jedno, kdyby na ten papír napsal, že dává výpověď dle § 56 ZP ? Při výpovědi běží výpovědní doba, tohle opravdu není jen o slovíčkaření, tohle jsou dvě různé věci, které ze zákona na sebe vážnou různé skutečnosti. A taky se domnívám, že pro okamžité zrušení, těžko lze použít
" si myslel, že k důvodu ukončení jen připíšu obecně
>>>>>větu, že mi mzda a především příplatky ke mzdě nebyly
>>>>>vypláceny v souladu se ZP a tím bych to nechal a vše
>>>>>konkrétní by se řešilo pak u soudu."