Náležitosti objednávky

  • (neregistrovaný)

    9. 10. 2012 12:32

    jednou za rok objednávám zboží, zřejmě se vyměnila skladnice, protože loni nic a nyní jsem se dozvěděla, že na objednávce musí být ič, dič, název firmy. Prosím o zkušenosti - radu - to je pravda? Chápu to u účetního dokladu, ale o objednávce mám pochybnosti. díky

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 10. 2012 12:57

      Lenka S (neregistrovaný)

      Re: náležitosti objednávky
      Už si nepamatuju podle kterého zákona, ale na všech dokumentech "vyprodukovaných" ve Vaší firmě "směrem ven" (např.i na odbchodním dopise) musí být tyto údaje. Sama jsem to již před několika lety všude doplňovala.
      A pokud máte provozovnu a ta má číslo od živnostenského úřadu, tak to musíte uvádět taky (pokud např.objednáváte na její adresu).

    • 9. 10. 2012 13:13

      longstarr1

      Re: náležitosti objednávky
      Toto musí obsahovat minimálně
      o přesný obchodní název firmy (dle výpisu z obchodního rejstříku nebo
      živnostenského listu)
      o forma společnosti – s.r.o., a.s apod.
      o přesná adresa podnikání
      o IČO
      o DIČ – pokud je subjekt plátcem
      o u jakého soudu je společnost zapsána v obchodním rejstříku, pod jakou
      spisovou vložkou a oddílem – viz. obchodní rejstřík

    • 9. 10. 2012 13:30

      pája

      Re: náležitosti objednávky
      na rozdíl od nepřesných odpovědí vám přesně odpoví § 13a obchodního zákoníku, tak je taxativně vyjmenováno, co vše musí obsahovat fir. dokumenty jakpráv. tak i fyz. osob v podnikání.

    • 9. 10. 2012 19:04

      Helena (neregistrovaný)

      Re: náležitosti objednávky
      díky, mě zarazilo, že tato firma nás má zaevidované jako zákazníka, již nám několikrát fakturovala a stejně to požaduje. s většinou našich dodavatelů řešíme objednávky pouze mailem,nikdo nemá problém. Děkuji za osvětu :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).