Odškodnění

• (neregistrovaný)

29. 10. 2012 8:31

Dobrý den,
    měla jsem úraz (nepracovní) v únoru letošního roku na zledovatělém neposypaném chodníku. Do dnešního dne jsem stále v lékařské péči. Předběžné vyjádření lékařů je, že budu mít pravděpodobně trvalé následky. Chci uplatnit odškodnění na MÚ. Nárok na odškodnění mám uplatnit až po skončení léčení nebo v jeho průběbu?
    Děkuji
    RiJa

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 10. 2012 8:34

xy5

Re: odškodnění
      a to si myslíte, že když nyní nahlásíte na MÚ, že jste si před jejich budovou v únoru měla úraz, že Vám ho odškodní? Pochybuji, že se s Vámi někdo bude vůbec bavit.

• 29. 10. 2012 9:31

RiJa (neregistrovaný)

Nevím, neznám. Nikdy jsem v takové situaci nebyla, proto se dotazuji.
      Přijde mě však nelogické žádat o odškodnění když jsem byla celá polámaná a nikdo nedokázal říci zda budou nějaké následky.

• 29. 10. 2012 9:40

xy5

já znám jen z doslechu od známých
      paní si také na zledovatělém povrchu před budovou, kterou vlastní stát, zlomila ruku
      hned podala žádost o odškodnění a bylo jí sděleno:
      - musí být zachyceno na foto (stačí na mobil)
      - pokud hrozí náledí, smeknutí apod., musí se nosit obuv, která má protiskluzovou podrážku a tedy zabrání smeknutí
      takže z tohoto odškodnění nedostala nic
      ale přeji Vám hodně zdaru, příp. se podělte, jak jste uspěla s nárokem

• 29. 10. 2012 9:55

RiJa (neregistrovaný)

Já jsem fotit nemohla. Kromě toho, že jsem byla v bezvědomí, tak jsem měla zlomeninu pravého bérce a zlomeninu pravé ruky, kterou mě museli srovnat operativně. Rychlou mě volala kolemjdoucí a byl tam ještě jeden svědek. Obuv jsem měla přiměřenou, mám i posudek z Hydrometeorologického ústavu a svědectví, že nebylo posypáno. Z doslechu vím, že úraz měli ještě další tři lidé.