Úřední nástěnka

  • (neregistrovaný)

    8. 11. 2012 14:01

    Dobrý den,jsme malá firma a nemáme moc zakázek.Dostali jsme nabídku na služby úřední nástěnka.Chtěla jsem se zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenosti,aby nešlo o podvod.Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 4. 2013 8:31

      Pixa Ludvík, KLuky 118 (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Je to evidentní podvod. Nalákali mne po telefonu, kritéria která slíbili neplnili, zasílali po dva dny neprosto pro mne nesmyslné zakázky, ihned zaslali fakturu, zakázku jsem zrušil. Dodnes po mne vymáhají zaplacení. Je to firma podvodná.

    • 22. 1. 2014 16:54

      petr kupec (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      souhlasím, nad to upozorňuji na a varuji před systémem telefonického kontaktu. Tradičně se jedná o model multilevel systém, kdy telefonující řeší vše jen cenám a jednoznačným podmínkám se vyhýbá!!!! zašťiťují se evropskýmy dotacemi, v superlativech nabízí tak úžasný produkt a VY jste ten kterého vybrali z mnoha a má šanci.... mám malou firmu a tato organizace spolu s podobnými spekulanty mne denně připravují o spousty času a ve výsledku i peněz. Pro prezentace tohoto typu by měl být stanoven zvláštní zvýšený tarif.

    • 25. 8. 2014 16:29

      Cibula (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z původních požadovyných 12tis.snížili na 4tis.+DPH, abych měla pokoj, kývla jsem v telefonu, že si to přes email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují upomínkama. Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od nich žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi pěkná tahanice !

    • 2. 2. 2015 12:28

      Jan Meruna (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>>Dobrý den,jsme malá firma a nemáme moc
      >>>zakázek.Dostali
      >>>jsme nabídku na služby úřední nástěnka.Chtěla jsem se
      >>>zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenosti,aby nešlo o
      >>>podvod.Děkuji
      >>
      >>Je to evidentní podvod. Nalákali mne po telefonu,
      >>kritéria která slíbili neplnili, zasílali po dva dny
      >>neprosto pro mne nesmyslné zakázky, ihned zaslali
      >>fakturu,
      >>zakázku jsem zrušil. Dodnes po mne vymáhají
      >>zaplacení.
      >>Je to firma podvodná.
      >
      >souhlasím, nad to upozorňuji na a varuji před systémem
      >telefonického kontaktu. Tradičně se jedná o model
      >multilevel systém, kdy telefonující řeší vše jen cenám a
      >jednoznačným podmínkám se vyhýbá!!!! zašťiťují se
      >evropskýmy dotacemi, v superlativech nabízí tak úžasný
      >produkt a VY jste ten kterého vybrali z mnoha a má
      >šanci.... mám malou firmu a tato organizace spolu s
      >podobnými spekulanty mne denně připravují o spousty času a ve
      >výsledku i peněz. Pro prezentace tohoto typu by měl
      >být stanoven zvláštní zvýšený tarif.

    • 2. 2. 2015 12:33

      Jan Meruna (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Také velmi varuji, právě řeším stejný problém,telefonát do naší firmy,nalákali,tomu komu volali není zaměstnanec,já o ničem nevěděl a zaslali fakturu,hned jejich inkasní společnost začala písemně i telefonicky vymáhat. Zítra jedu přímo do sídla jejich společnosti, chovají se jak " šmejdi".A rozhodl jsem se kontaktovat ČOI jestli to bude mít vůbec nějakou cenu.

    • 2. 2. 2016 11:54

      Ing. Iva Turečková (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>Dobrý den,jsme malá firma a nemáme moc
      >>zakázek.Dostali
      >>jsme nabídku na služby úřední nástěnka.Chtěla jsem se
      >>zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenosti,aby nešlo o
      >>podvod.Děkuji
      >
      >Je to evidentní podvod. Nalákali mne po telefonu,
      >kritéria která slíbili neplnili, zasílali po dva dny
      >neprosto pro mne nesmyslné zakázky, ihned zaslali fakturu,
      >zakázku jsem zrušil. Dodnes po mne vymáhají zaplacení.
      >Je to firma podvodná.

    • 13. 12. 2013 9:40

      Vinduška Jan (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den, našel jsem Váš dotaz který je rok starý na projekt uredninastenka.cz. Minulý týden mne oslovili jestli s nimi chci spolupracovat, mohu Vás poprosit jaké s nimi máte zkušenosti? zdali spolupráce s nimi je výhodná?

      Předem děkuji za odpověď, s přáním hezkého dne Jan Vinduška



      >Dobrý den,jsme malá firma a nemáme moc zakázek.Dostali
      >jsme nabídku na služby úřední nástěnka.Chtěla jsem se
      >zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenosti,aby nešlo o
      >podvod.Děkuji

    • 7. 3. 2014 10:38

      Martin Vašek (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Buďte obezřetní. Jednak zneužívají tzv. prostředků komunikace na dálku. Hovor si bez Vašeho souhlasu nahrávají a snaží se s Vámi uzavřít "smlouvu" přes telefon s tím, že vám nabízejí služby, které ve skutečnosti neodpovídají vůbec Vašim požadavkům, které jim sdělíte po telefonu. Za toto chtějí 4.000 + DPH a pak to po Vás vymáhají a bombardují Vás telefonáty a emaily a spamy. Rozhodně nedoporučuji.

    • 10. 4. 2014 15:50

      libuko (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,

      prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven. Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca hodinu po uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za storno.

      Máte někdo zkušenost?

      Předem moc děkuji

    • 6. 5. 2014 9:46

      Drahoslav Levý (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,
      mám zcela stejnou zkušenost jako ostatní přispěvatelé. Jedná se o celkem jednoduchý podvůdek s nabídkou služby na pochybné úrovni.

      Podle mého názoru máte zcela legitimní možnost zaslat e-mailem odstoupení od smlouvy na základě klamavé reklamy/klamavé specifikace služby. Stal jsem se podobnou „obětí“ a protistrana mé odstoupení od smlouvy nebo garanci kvality či rozsahu nabízených zakázek velmi agresivně rozporuje. To nicméně na platnosti odstoupení nic nemění a jejich „argumentaci“ hodlám s ledovým klidem ignorovat a všem doporučuji, aby to učinili také. Horší je pochopitelně situace, kdy jste již uhradili fakturu, tam to bude na delší trať a doporučuji zapojit orgány ČOI.

    • 20. 6. 2014 10:34

      Jiří 11 (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,
      Zrušil jsem to druhý den a také požadují 50%. Nezaplatil jsem nic. Odstoupení jsem si nechal sepsat od právníka aby se nestalo to, že mi řeknou, že smlouva vypovězena nebyla. Teď čekám co se bude dít dál, ale platit to rozhodně nechci. Jsem rozhodnutý jít do soudního sporu. Takže uvidíme co se bude dít.

    • 18. 8. 2014 15:20

      Jiřík (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den. I můj známý mě potvrdil že se jedná o bezpáteřní lotry, kteří mu drze tvrdili, že s nimi uzavřel smlouvu na jejich služby po telefonu, ač na něho dokonce telefon neměli. I přesto jim nakonec zaplatil, aby od nich měl klid. Ale nakonec zjistil toto: lidé co stojí za e.poptáva a úřední nástěnka tak (nejen) pro jeho firmu vytvořili primitivní web, na kterém prezentovali jeho údajnou prodejnu na adrese jeho virtuálního sídla. Ovšem kontaktní telefon nebyl jeho. A právě ta smlouva byla prý údajně uzavřena přes telefon, který nebyl jeho. Takže jasný podvod (ten falešný web se mu nakonec podařilo zrušit). Nejdříve samozřejmě nic platit nechtěl. Ale oni jsou neuvěřitelně drzý a vytrvalý. Stále mu posílali upomínky a vyhrožovali. Bohužel nežijeme v právním státě a tak obyčejný člověk má obavy a raději zaplatí. A lotrům, Janouškům a jím podobným se daří a my všichni těm parchantům ten jejich luxus platíme. Jiřík

    • 25. 8. 2014 16:32

      Cibula (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den, jsou vytrvalí,z původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH, abych měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes email přečtu. Teď mě bombardují upomínkama. Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od nich žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi pěkná tahanice ! Kdo půjde do sporu, prosím o radu jak na to, půjdem do společné žaloby!

    • 13. 7. 2014 15:48

      Kojanová (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel se tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám jen tak.

    • 29. 7. 2014 7:25

      PeMi (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den.
      Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky hovořil. Bylo by dobré se společně smluvit na trestním oznámení.

    • 25. 8. 2014 16:23

      Cibula (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>>Dobrý den,
      >>>
      >>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>hodinu po
      >>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>storno.
      >>>
      >>>Máte někdo zkušenost?
      >>>
      >>>Předem moc děkuji
      >>
      >>
      >>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>se
      >>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>jen
      >>tak.
      >
      >Dobrý den.
      >Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky hovořil.
      >Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >oznámení.

    • 25. 8. 2014 16:27

      Cibula (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH, abych měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují upomínkama. Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od nich žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi pěkná tahanice !

    • 26. 8. 2014 11:43

      K1 (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>>>>Dobrý den,
      >>>>>
      >>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>>>hodinu po
      >>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>>>storno.
      >>>>>
      >>>>>Máte někdo zkušenost?
      >>>>>
      >>>>>Předem moc děkuji
      >>>>
      >>>>
      >>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>>>se
      >>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>>>jen
      >>>>tak.
      >>>
      >>>Dobrý den.
      >>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
      >>>hovořil.
      >>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >>>oznámení.
      >
      >Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
      >původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH, abych
      >měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
      >email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují upomínkama.
      >Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
      >telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od nich
      >žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi pěkná
      >tahanice !

    • 26. 8. 2014 11:48

      Ludvík Pixa (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>>>>>Dobrý den,
      >>>>>>
      >>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>>>>hodinu po
      >>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>>>>storno.
      >>>>>>
      >>>>>>Máte někdo zkušenost?
      >>>>>>
      >>>>>>Předem moc děkuji
      >>>>>
      >>>>>
      >>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>>>>se
      >>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>>>>jen
      >>>>>tak.
      >>>>
      >>>>Dobrý den.
      >>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
      >>>>hovořil.
      >>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >>>>oznámení.
      >>
      >>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
      >>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
      >>abych
      >>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
      >>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
      >>upomínkama.
      >>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
      >>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
      >>nich
      >>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
      >>pěkná
      >>tahanice !

    • 26. 8. 2014 11:52

      Ludvík Pixa (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,
      nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím Vám palce.

    • 26. 8. 2014 14:14

      janča k. (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>>>>>>>Dobrý den,
      >>>>>>>>
      >>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>>>>>>hodinu po
      >>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>>>>>>storno.
      >>>>>>>>
      >>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
      >>>>>>>>
      >>>>>>>>Předem moc děkuji
      >>>>>>>
      >>>>>>>
      >>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>>>>>>se
      >>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>>>>>>jen
      >>>>>>>tak.
      >>>>>>
      >>>>>>Dobrý den.
      >>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
      >>>>>>hovořil.
      >>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >>>>>>oznámení.
      >>>>
      >>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
      >>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
      >>>>abych
      >>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
      >>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
      >>>>upomínkama.
      >>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
      >>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
      >>>>nich
      >>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
      >>>>pěkná
      >>>>tahanice !
      >Dobrý den,
      >nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
      >gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím Vám
      >palce.

    • 26. 8. 2014 14:16

      janča k. (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,
      můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima velké problémy

    • 26. 8. 2014 15:19

      Ludvík Pixa (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>>>>>>>>>Dobrý den,
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>>>>>>>>hodinu po
      >>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>>>>>>>>storno.
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>Předem moc děkuji
      >>>>>>>>>
      >>>>>>>>>
      >>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>>>>>>>>se
      >>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>>>>>>>>jen
      >>>>>>>>>tak.
      >>>>>>>>
      >>>>>>>>Dobrý den.
      >>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
      >>>>>>>>hovořil.
      >>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >>>>>>>>oznámení.
      >>>>>>
      >>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
      >>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
      >>>>>>abych
      >>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
      >>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
      >>>>>>upomínkama.
      >>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
      >>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
      >>>>>>nich
      >>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
      >>>>>>pěkná
      >>>>>>tahanice !
      >>>Dobrý den,
      >>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
      >>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
      >>>Vám
      >>>palce.
      >Dobrý den,
      >můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima
      >velké problémy

    • 26. 8. 2014 16:17

      Ludvík Pixa (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>>>>>>>>>>Dobrý den,
      >>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>>>>>>>>>hodinu po
      >>>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>>>>>>>>>storno.
      >>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
      >>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>Předem moc děkuji
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>>>>>>>>>se
      >>>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>>>>>>>>>jen
      >>>>>>>>>>tak.
      >>>>>>>>>
      >>>>>>>>>Dobrý den.
      >>>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >>>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
      >>>>>>>>>hovořil.
      >>>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >>>>>>>>>oznámení.
      >>>>>>>
      >>>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
      >>>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
      >>>>>>>abych
      >>>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
      >>>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
      >>>>>>>upomínkama.
      >>>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
      >>>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
      >>>>>>>nich
      >>>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
      >>>>>>>pěkná
      >>>>>>>tahanice !
      >>>>Dobrý den,
      >>>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
      >>>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
      >>>>Vám
      >>>>palce.
      >>Dobrý den,
      >>můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima
      >>velké problémy

    • 26. 8. 2014 16:19

      Ludvík Pixa (neregistrovaný)

      Dobrý den, napište mne na e-mail
      >>>>>>>>>>>>Dobrý den,
      >>>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>>>>>>>>>>hodinu po
      >>>>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>>>>>>>>>>storno.
      >>>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
      >>>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>>Předem moc děkuji
      >>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>>>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>>>>>>>>>>se
      >>>>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>>>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>>>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>>>>>>>>>>jen
      >>>>>>>>>>>tak.
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>Dobrý den.
      >>>>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >>>>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
      >>>>>>>>>>hovořil.
      >>>>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >>>>>>>>>>oznámení.
      >>>>>>>>
      >>>>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
      >>>>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
      >>>>>>>>abych
      >>>>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
      >>>>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
      >>>>>>>>upomínkama.
      >>>>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
      >>>>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
      >>>>>>>>nich
      >>>>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
      >>>>>>>>pěkná
      >>>>>>>>tahanice !
      >>>>>Dobrý den,
      >>>>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
      >>>>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
      >>>>>Vám
      >>>>>palce.
      >>>Dobrý den,
      >>>můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima
      >>>velké problémy

    • 26. 8. 2014 19:40

      Cibula (neregistrovaný)

      Re: Dobrý den, napište mne na e-mail
      Už mi volala pohledávková společnost, že předali fakturu jí na vymáhání pohledávky. Asi musím zaplatit.

    • 27. 8. 2014 7:54

      Pixa Ludvík (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka Pro Cibula
      >>>>>>>>>>>Dobrý den,
      >>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>>>>>>>>>hodinu po
      >>>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>>>>>>>>>storno.
      >>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
      >>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>Předem moc děkuji
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>>>>>>>>>se
      >>>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>>>>>>>>>jen
      >>>>>>>>>>tak.
      >>>>>>>>>
      >>>>>>>>>Dobrý den.
      >>>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >>>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
      >>>>>>>>>hovořil.
      >>>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >>>>>>>>>oznámení.
      >>>>>>>
      >>>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
      >>>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
      >>>>>>>abych
      >>>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
      >>>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
      >>>>>>>upomínkama.
      >>>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
      >>>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
      >>>>>>>nich
      >>>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
      >>>>>>>pěkná
      >>>>>>>tahanice !
      >>>>Dobrý den,
      >>>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
      >>>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
      >>>>Vám
      >>>>palce.
      >>Dobrý den,
      >>můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima
      >>velké problémy
      >Pro Cibula - napište mne na e-mail LPixa@seznam.cz

    • 27. 8. 2014 14:39

      K1 (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,

      máme zkušenosti podobné jako vy všichni v této diskusi. Předali jsme celou záležitost právníkům, jakmile budeme mít konkrétní závěry, podělíme se o ně, neboť společnosti jako B2M a jejich praktiky se ve slušné společnosti nepraktikují!

    • 18. 9. 2014 15:18

      jaros (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>>>>>>>>>Dobrý den,
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
      >>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
      >>>>>>>>>>hodinu po
      >>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
      >>>>>>>>>>storno.
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
      >>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>Předem moc děkuji
      >>>>>>>>>
      >>>>>>>>>
      >>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
      >>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
      >>>>>>>>>se
      >>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
      >>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
      >>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
      >>>>>>>>>jen
      >>>>>>>>>tak.
      >>>>>>>>
      >>>>>>>>Dobrý den.
      >>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
      >>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
      >>>>>>>>hovořil.
      >>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
      >>>>>>>>oznámení.
      >>>>>>
      >>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
      >>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
      >>>>>>abych
      >>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
      >>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
      >>>>>>upomínkama.
      >>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
      >>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
      >>>>>>nich
      >>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
      >>>>>>pěkná
      >>>>>>tahanice !
      >>>Dobrý den,
      >>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
      >>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
      >>>Vám
      >>>palce.
      >>Psal jste nějaké odstoupení od smlouvy nebo pod.?
      >
      >Dobrý den,
      >
      >máme zkušenosti podobné jako vy všichni v této
      >diskusi. Předali jsme celou záležitost právníkům, jakmile
      >budeme mít konkrétní závěry, podělíme se o ně, neboť
      >společnosti jako B2M a jejich praktiky se ve slušné
      >společnosti nepraktikují!

    • 2. 3. 2015 21:05

      Šmoula (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý dne, jsem na tom úplně stejně. Posílali mi nesmyslné nabídky, chci vrátit peníze, ale ohánějí se smlouvou, že nebyla sepsána jako smlouva bez rizika. Na začátku jsem ctěl dvakrát odstoupit od smluvy pro nesmyslnénabídky, ale prý mejly chodily osobě, která to nevyřizuje. Psal jsem osobě, která mě do toho po telefonu dostala. Namítl, jsem že si měli zprávy předat. Nejraději bych po přečtení reakcí na tomto webu napsal tv Nova.

    • 18. 8. 2014 14:39

      Jiřík (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      V žádném případě nedoporučuji. Oslovili mě telefonem, sdělil jsem že můj kolega má již tuto službu přes e.poptávka. Odpověď byla taková, že se jedná o naprosto něco jiného.Obratem mě přišla faktura a stejně jako za e.poptávkou je firma B2M. A přitom na jejich webu mají i u e.poptávka kromě jiného příslib přeposílání i veřejných zakázek. A i když jsem žádal během týdne zrušení této služby, tak stále posílají upomínky o úhradu platby za služby o které nemám zájem a dokonce mě je ani neposkytli protože moji firmu chybně zařadili, takže i když vyrábím bavlněné látky tak mě přicházeli poptávky na chemické látky.Takže podle mě e.potávka je již příliš negativně známá, tak se kryjí názvem úřední nástěnka.

    • 17. 4. 2014 12:33

      krupička (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Nejdná se o podvod ale především těchto portálů je děsivé množství a rovněž tak poptaných firem.
      Především jsou to peníze pro portály a pak možná, když budete mít štěstí a půjdete pod cenu tak se můžete dostat k zakázce.
      Internet to všechno zpackal, není tady řemeslná čest, není stanovena základní taxa pro řemesla, je to prostě džungle. Byl jsem an takovém portálů 4roky, stálo m´š to dvanáct tisíc a výsledek, téměř nula, hodně všelijakých nabídek, hodně času u počítače a jak říkám, téměř nic. Krupička Zdeněk

    • 7. 8. 2014 10:31

      lucihor (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      doufám že to podvod není, ale jejich jednání je dost neetické, dostala jsem nabídku telefonem, řekla jsem, můžu to zkusit, jenže...můj telefonát byl nahrávaný a dostala jsem fakturu, kterou jsem do dvou dnů mohla pouze telefonicky odmítnout, takže můj email nebrali v potaz, a teď to musím zaplatit, s daní je to velká částka, kreou mi údajně do roku vrátí,pokud služby nevyužiju ale kdoví, že...rozhodně neoporučuji

    • 22. 8. 2014 6:12

      Petra14 (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den, přispěju dle mé osobní zkušenosti (před pár dny mě kontaktovali). Nenabízejí nic víc, než je k vidění na oficiálních stránkách www.esfcr.cz, navíc je zde problém, že využijete nabídku uveřejněnou na jejich webu, přestože jste informaci o zakázce zjistili jinde a musíte platit (resp. je Vám to započítáno jako by to bylo od nich). Informace podávají jen telefonem, email nezašlou. Navíc podklady na webu nejsou aktuální - neuvádí prodloužení lhůt VŘ atp.

    • 13. 9. 2014 14:05

      Vít Pešek (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,
      rád bych se s Vámi podělil o své čerstvé zkušenosti s aktivitou "úřední nástěnka"
      Po telefonu naslibují a téměř obratem začnou chodit nabídky zcela odlišného charakteru. Jednoznačně neplní to, co slíbili a místo toho, že vyhledávají potenciální zakázky pravděpodobně jen používají nějaký robot na klíčová slova. Následné odkazy či nabídky jsou logicky zcela mimo mísu. Po snaze slušně se domluvit na ukončení spolupráce - několik e-mailů - jsou neprůstřelní, nemají zájem, otáčí se na tom, že je služba distancně uzavřena a že nelze zrušit. Následně vyhrožují vymáhací firmou a soudem.
      Varuji před touto firmou. Pokud by se našlo několik takto podvedených subjektů, kteří by je chtěli zažalovat, rád se přidám.
      Vít Pešek

    • 23. 9. 2014 21:00

      Uninek (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >Dobrý den,
      >rád bych se s Vámi podělil o své čerstvé zkušenosti s
      >aktivitou "úřední nástěnka"
      >Po telefonu naslibují a téměř obratem začnou chodit
      >nabídky zcela odlišného charakteru. Jednoznačně neplní
      >to, co slíbili a místo toho, že vyhledávají potenciální
      >zakázky pravděpodobně jen používají nějaký robot na
      >klíčová slova. Následné odkazy či nabídky jsou logicky
      >zcela mimo mísu. Po snaze slušně se domluvit na
      >ukončení spolupráce - několik e-mailů - jsou neprůstřelní,
      >nemají zájem, otáčí se na tom, že je služba distancně
      >uzavřena a že nelze zrušit. Následně vyhrožují vymáhací
      >firmou a soudem.
      >Varuji před touto firmou. Pokud by se našlo několik
      >takto podvedených subjektů, kteří by je chtěli
      >zažalovat, rád se přidám.
      >Vít Pešek

    • 23. 9. 2014 21:04

      George98 (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Ahoj mám stejnou zkušenost a velice dobrého právníka.
      Zatim jsem to neřešil s tím, že si poradím sám,ale když vidím, co dělají tak za tím asi půjdu. DámEv. včas vědět!!!
      Jirka

    • 23. 9. 2014 21:20

      Dansp (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dnes mi také volali. Baba mne ukecávala a snižovala cenu. Jediné co jsem jim řekl, ať mi to pošlou do emailu, že nyní nemám čas a že si podmínky v klidu prostuduji. Po přečtení diskuse jsem jim ihned odepsal, že o službu nemám zájem. Do telefonu jsem jim nic neslíbil a neodsouhlasil, tak snad dají pokoj.

    • 17. 12. 2014 14:10

      Radek Hajduk (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,operátorka naslibovala horydoly kolik nabídek mají v rukávu.Když jsem nahlédl po aktivaci-absolutně nic z oboru!!!
      PODVOD!!!Teď vymáhají platbu!!!

    • 17. 6. 2015 18:39

      Zdeněk Elektrikář (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den, mám velmi špatnou zkušenost, sjednání smlouvy po telefonu, slibovali garanci vrácení peněz při neuskutečnění, jediné zakázky za rok, po roce mi řekli, že mám smůlu, že jsem se měl po dvou měsících hlásit, takže žádná garance nefunguje. Za celý rok mi neposlali jedinou zakázku z mého oboru...velmi nesolidní jednání.

    • 17. 6. 2015 20:04

      cibula (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      >>Dobrý den,jsme malá firma a nemáme moc
      >>zakázek.Dostali
      >>jsme nabídku na služby úřední nástěnka.Chtěla jsem se
      >>zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenosti,aby nešlo o
      >>podvod.Děkuji
      >
      >Dobrý den, mám velmi špatnou zkušenost, sjednání
      >smlouvy po telefonu, slibovali garanci vrácení peněz při
      >neuskutečnění, jediné zakázky za rok, po roce mi řekli,
      >že mám smůlu, že jsem se měl po dvou měsících hlásit,
      >takže žádná garance nefunguje. Za celý rok mi
      >neposlali jedinou zakázku z mého oboru...velmi nesolidní
      >jednání.

    • 17. 6. 2015 20:06

      cibula (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      podvod. Nesmíte říct ani po telefonu, že s něčím souhlasíte. Dali jsme souhlas se zasláním návrhu smlouvy a už jsme museli platit. A teď jsem se tu dočetl, že slíbené vrácení peněz bylo podmíněno výpovědí do 2 měsíců. Takže zase podvod.

    • 24. 6. 2015 14:31

      Lenka-knedle (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Tak jsem se právě dozvěděla totéž nemám nárok na vrácení peněz ,přitom jsem volala i psala jsou to podvodníci

    • 28. 8. 2015 10:35

      TVA servis (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Tak to jsem zvědavá, neprozřetelně jsem si nechala aktivovat službu bez rizika a chodí nám nesmyslné zakázky, které se nehodí pro naši firmu. Několikrát jsem to urgovala, ale vždy mi nabízejí jiný produkt. Samozřejmě opět za peníze. Jsem zvědavá co bude čtvrt roku,pokud nevrátí peníze, půjdu k soudu. Bohužel takových firem je čím dál víc. Týdně mám několik takových telefonátů.

    • 6. 10. 2015 17:38

      VasekDvorak (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Také jsem se nechal nalákat. Služba BezRizika. Dokonce jsem jim psal a řešil to s nimi v požadovaných 2. až 6. měsící od aktivace. Teď jsem chtěl vrátit peníze a sděliki mi, že nic nevrátí, neboť jsem to řešil se špatnými lidmi a na špatné mailové adrese. Zase jedni ŠMEJDI.

      VB

    • 5. 4. 2016 10:46

      Gappa Solutions s.r.o. (neregistrovaný)

      Úřední nástěnka - hromadná žaloba
      Společnost B2M provozující úřední nástěnku slibovala vrácení poplatku pokud neuskutečníme žádnou zakázku, kterých nám naslibovaly mraky. Společnost nás po uzavření smlouvy několikrát kontaktovala s tím, zda je vše v pořádku. Po vytknutí, že nám chodí zakázky z úplně jiných odvětví a nejsou pro nás vůbec zajímavé slibovali upravit nastavení. Považovali jsme toto, jako upozornění že se nám nedaří zakázky realizovat a počítali jsme s tím, že nám pude poplatek vrácen. Nyní jsme o něj žádali a bylo nám řečeno, že jsme na to měli lhůtu v rozmezí cca 2-6 měsíce od spuštění služby, kdy jsme měli žádost zaslat. Velmi chytře vás kontaktují v této lhůtě, vy jim sdělíte nespokojenost a čekáte po skončení služby vrácení peněz, nicméně vám bude sděleno, že jste nepodali žádost. Opravdu zvažujeme hromadnou žalobu na tuto podvodnou firmu. Pokud byste měl někdo zájem, určitě nás neváhejte kontaktovat a společně můžeme něčeho dosáhnout. Nedovolme jim takto okrádat další lidi. Kontakt: gappa@gappa.cz

    • 9. 5. 2016 15:43

      gonzáles (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka - hromadná žaloba
      >Společnost B2M provozující úřední nástěnku slibovala
      >vrácení poplatku pokud neuskutečníme žádnou zakázku,
      >kterých nám naslibovaly mraky. Společnost nás po
      >uzavření smlouvy několikrát kontaktovala s tím, zda je vše v
      >pořádku. Po vytknutí, že nám chodí zakázky z úplně
      >jiných odvětví a nejsou pro nás vůbec zajímavé slibovali
      >upravit nastavení. Považovali jsme toto, jako
      >upozornění že se nám nedaří zakázky realizovat a počítali jsme
      >s tím, že nám pude poplatek vrácen. Nyní jsme o něj
      >žádali a bylo nám řečeno, že jsme na to měli lhůtu v
      >rozmezí cca 2-6 měsíce od spuštění služby, kdy jsme měli
      >žádost zaslat. Velmi chytře vás kontaktují v této
      >lhůtě, vy jim sdělíte nespokojenost a čekáte po skončení
      >služby vrácení peněz, nicméně vám bude sděleno, že jste
      >nepodali žádost. Opravdu zvažujeme hromadnou žalobu na
      >tuto podvodnou firmu. Pokud byste měl někdo zájem,
      >určitě nás neváhejte kontaktovat a společně můžeme něčeho
      >dosáhnout. Nedovolme jim takto okrádat další lidi.
      >Kontakt: gappa@gappa.cz

    • 9. 5. 2016 15:44

      gonzáles (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka - hromadná žaloba
      >>Společnost B2M provozující úřední nástěnku slibovala
      >>vrácení poplatku pokud neuskutečníme žádnou zakázku,
      >>kterých nám naslibovaly mraky. Společnost nás po
      >>uzavření smlouvy několikrát kontaktovala s tím, zda je
      >>vše v
      >>pořádku. Po vytknutí, že nám chodí zakázky z úplně
      >>jiných odvětví a nejsou pro nás vůbec zajímavé
      >>slibovali
      >>upravit nastavení. Považovali jsme toto, jako
      >>upozornění že se nám nedaří zakázky realizovat a
      >>počítali jsme
      >>s tím, že nám pude poplatek vrácen. Nyní jsme o něj
      >>žádali a bylo nám řečeno, že jsme na to měli lhůtu v
      >>rozmezí cca 2-6 měsíce od spuštění služby, kdy jsme
      >>měli
      >>žádost zaslat. Velmi chytře vás kontaktují v této
      >>lhůtě, vy jim sdělíte nespokojenost a čekáte po
      >>skončení
      >>služby vrácení peněz, nicméně vám bude sděleno, že
      >>jste
      >>nepodali žádost. Opravdu zvažujeme hromadnou žalobu
      >>na
      >>tuto podvodnou firmu. Pokud byste měl někdo zájem,
      >>určitě nás neváhejte kontaktovat a společně můžeme
      >>něčeho
      >>dosáhnout. Nedovolme jim takto okrádat další lidi.
      >>Kontakt: gappa@gappa.cz

    • 15. 1. 2018 14:44

      Jennifer Hejtmankova (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka - hromadná žaloba
      Je zaloba stale aktualni? Chci zucasnit...

      >Společnost B2M provozující úřední nástěnku slibovala
      >vrácení poplatku pokud neuskutečníme žádnou zakázku,
      >kterých nám naslibovaly mraky. Společnost nás po
      >uzavření smlouvy několikrát kontaktovala s tím, zda je vše v
      >pořádku. Po vytknutí, že nám chodí zakázky z úplně
      >jiných odvětví a nejsou pro nás vůbec zajímavé slibovali
      >upravit nastavení. Považovali jsme toto, jako
      >upozornění že se nám nedaří zakázky realizovat a počítali jsme
      >s tím, že nám pude poplatek vrácen. Nyní jsme o něj
      >žádali a bylo nám řečeno, že jsme na to měli lhůtu v
      >rozmezí cca 2-6 měsíce od spuštění služby, kdy jsme měli
      >žádost zaslat. Velmi chytře vás kontaktují v této
      >lhůtě, vy jim sdělíte nespokojenost a čekáte po skončení
      >služby vrácení peněz, nicméně vám bude sděleno, že jste
      >nepodali žádost. Opravdu zvažujeme hromadnou žalobu na
      >tuto podvodnou firmu. Pokud byste měl někdo zájem,
      >určitě nás neváhejte kontaktovat a společně můžeme něčeho
      >dosáhnout. Nedovolme jim takto okrádat další lidi.
      >Kontakt: gappa@gappa.cz

    • 1. 9. 2017 11:57

      maha (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,

      dnes mi ti drzouni volali - docela neodbytná paní :-) Ale protože nejsem ryba co skočí na každou žížalku, zatím jsem ji odpálkoval, dohledal tuhle diskuzi a mám jasno. V pondělí mi bude volat jak jsem se rozhodl (být jí - raději bych mi nevolal, ale jak chce...) Asi se jí nejprve slušně zeptám, jestli volá z www.tendermarket.cz :-)

      Stahují totiž informace z veřejně dostupných zdrojů a prodávají je dál...

      Děkuji za toto téma!

      Aleš Mácha

    • 21. 9. 2017 13:42

      nespokojený klient (neregistrovaný)

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den

      tak jsem také jeden z dalších kdo byl touto firmou nalákán
      na sliby. A když došlo na vrácení pro nevyužití služeb
      byl jsem poslán do háje.

      Nespokojený !!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).