Hlavní navigace

přerušené podnikání, co s náklady?

  • (neregistrovaný) 89.190.71.---

    16. 7. 2013 7:51

    Dobrý den,
    OSVČ, vede DE, plátce DPH.
    OSVČ měl přerušenou živnost od 1.1.do 31.05.2013. Podnikání opět začal provozovat od 1.6.2013.
    V období přerušení živnosti vzniklo několik nákladů, které souvisí s podnikáním. Nakoupil nějaký materiál do podnikání, nafta do firemního auta, nájem skladu, telefon.
    Řeším tuto situaci poprvé, tak prosím o rady co s tím.

    a/ náklady zaplaceny v období 1.1.-31.05.2013 - brát jako nedaňové náklady? A co DPH.

    b/ fa za telefon, nájem ... z období od 1.1.-31.05.2013 - uhrazeny až po 1.6.2013 - to už budou daňové náklady? a DPH mohu taky uplatnit?

    Doufám, že jsem to napsala trochu srozumitelně.
    Budu vděčná za každou Vaši radu a předem děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).